vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi!

Reply

Thread Tools
Old 13 tammikuu 2008, 20:46
Uusi Jäsen

Ok,

Minulla on IBM t41 kannettava tietokone käynnissä XP Pro. I uudelleenasennettavien ikkunat äskettäin ja oli karhu on aikaa saada kaikki näkyä oikein. Jälkeen paljon aikaa, I vahvistetaan kaiken paitsi videon valvoja / sovitinta. Aloitin Messing kanssa tänään-asentamalla oikean ATI Radeon 7500-ohjaimen, niiden katalysaattori 6,6, JANKUTUSTA. Koska siellä oli "ei VGA asennettu" ATI-ohjelmiston wouldnt haluan asentaa kuljettajan sanomalla INF tiedostot olivat kadoksissa. Yritin poistamalla, poistamalla "kuljettaja", joka ei ollut siellä Windows, kaikki turhaan.

Sitten todellinen ongelma iski. Kun olen yrittänyt joitakin asioita (eli ominaisuudet> Asetukset> Lisäasetukset> sovitin> I käänsi laitteesta virta ehkä? En muista tarkalleen, mutta kun käynnistät tietokoneen osoittaa alkaen XP näytön, mutta heti, kun se menee säännöllisesti boot screen, näyttö menettää sen kuvaa. Tietokone käynnistyy normaalisti, kun voin kuulla microsoft renkutus, mutta en voi nähdä mitään. Olen kokeillut vikasietotilassa, mutta se latautuu kaikki kuljettajat DOS (riippumatta) näytön, mutta ei koskaan todella kuormia vikasietotilassa. Olen myös yrittänyt VGA-tilassa, mutta että tapana haluan nähdä jotain joko.

Nyt Im kiinni ei vain seurata, että tapana hyväksyä sopiva ohjain, mutta se on myös valvoa, että tapana työhön niin pian kuin Windows käynnistyy.

Ole hyvä ja auta!

kiitos,

Luukas
Old 16 tammikuu 2008, 18:44
Banned ryhmän

yrittää ulkoista yksi ja kääntää sen takaisin

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 16 tammikuu 2008, 20:46
Uusi Jäsen

ulkoinen valvoo tapana työskennellä minun tietokone. Olen kokeillut sitä.
Old 17 tammikuu 2008, 20:00
Banned ryhmän

hyvin i dont mielestäni on paljon voit tehdä mabye yrittää reformoivat
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.