mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer!

Reply

Thread Tools
Old 13 januari 2008, 20:46
Nieuw Lid Fractie

Default Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer!

Oke,

Ik heb een IBM t41 laptop draait XP Pro. Ik Windows opnieuw geïnstalleerd en had onlangs een beer van een tijd om alles loopt goed. Na veel tijd, ik vaste meest alles behalve de video-controller / adapter. Ik begon met het vandaag Messing-installatie van de juiste driver van ATI Radeon 7500, hun katalysator 6.6, bla bla. Aangezien er "geen VGA driver geïnstalleerd" de ATI-software wouldnt laat me het installeren van de bestuurder, zegt de INF-bestanden ontbraken. Ik probeerde deselecteren, het verwijderen van de "bestuurder" die is er niet echt met Windows, alle niet helpen.

Dan, het echte probleem gevonden. Nadat ik geprobeerd sommige dingen (namelijk de eigenschappen> Instellingen> Geavanceerd> Adapter> Ik heb het apparaat uit te zetten misschien? Ik kan me niet precies herinneren, maar wanneer ik reboot, de computer toont het uitgangspunt XP scherm, maar zodra het gaat naar de reguliere boot scherm, de monitor verliest haar foto. De computer wordt opgestart als normaal, als ik hoor de Microsoft jingle, maar ik zie niets cant. Ik heb geprobeerd de veilige modus, maar het laadt alle stuurprogramma's op de DOS (wat is het) scherm, maar nooit daadwerkelijk geladen in de veilige modus. Ik heb ook geprobeerd de VGA-modus, maar dat wont laat mij zien zijn.

Dus nu Im geplakt met niet alleen een monitor die wont accepteren een passende bestuurder, maar ook een monitor die wont werk zo snel als Windows opstart.

please help!

bedankt,

Luke
Old 16 januari 2008, 18:44
Banned Groep

probeer een externe een en zet hem weer op

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 16 januari 2008, 20:46
Nieuw Lid Fractie

externe monitoren wont werk op mijn computer. Ik heb geprobeerd.
Old 17 januari 2008, 20:00
Banned Groep

Nou ik denk niet dat er veel wat je kunt doen mabye proberen reformaat
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Trouble Finding Video Driver nibnibz Grafische Kaarten & Monitors 7 30 jun 2009 14:54
Driver Query ref audio / video ashmehta Multimedia & Codecs 2 14 jun 2008 14:36
Ik probeer de installatie van een driver voor een video kaart en krijgt dit bericht demon102 Grafische Kaarten & Monitors 2 24 Jan 2008 14:24
Video Driver. Jase123 Multimedia & Codecs 2 8 okt 2007 10:56
Intel video-installatie van het stuurprogramma voor Linux? iloveyouintarweb Linux & Alternative OS 2 18 mrt 2007 19:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.