Video skjermdriveren problemer-deretter overvåke sluttet å jobbe! Ok,
Jeg har en IBM t41 laptop kjører XP Pro. Jeg reinstallert windows nylig og hadde en bjørn på en tid får alt som den skal. Etter mye tid jeg fikset nesten alt bortsett fra video controller / adapter. Begynte jeg får med det i dag å installere riktig ATI Radeon 7500 driver sin katalysator 6.6, babbelet. Siden det var "no VGA driver installert" ATI programvare wouldnt la meg installere driveren, sier INF filer manglet. Jeg prøvde å fjerne merkingen, avinstallerer "driver" som ikke var der kjører Windows, alt til ingen nytte.
Så, det virkelige problemet truffet. Når jeg prøvde noe (nemlig i egenskaper> Innstillinger> Avansert> adapter> Jeg slått av enheten kanskje?? Jeg husker ikke nøyaktig, men når jeg omstart datamaskinen viser start XP skjermen, men så snart det går til regelmessige boot skjermen, skjermen mister bildet. Datamaskinen starter opp som vanlig, så jeg kan høre Microsoft klirring, men jeg skrånende se noe. Jeg har prøvd sikkermodus, men det lastes inn alle driverne i DOS (alt), men aldri belastninger i sikker modus. Jeg har også prøvd VGA-modus, men det wont tillater meg å se noe heller.
Så nå Im stuck med ikke bare en skjerm som wont akseptere en passende driver, men også en skjerm som wont arbeide så raskt som Windows starter opp.
Vennligst hjelp!
takk,
Luke |