![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter Ive fik hver gang jeg spiller en film fra en disk eller ISO, min computer begynder at hoppe, og det gør den lyd, hvad skal jeg gøre?? |
|
| |||
| |||
| Er dette en nyere ting eller har det været som det fra starten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde dette problem med min gamle computer, var det fordi min computer ikke var gode nok til at klare den video. Hvilken computer specs har du?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som computeren ikke kan holde op. Hvor gammel er pc'en?
|
| |||
| |||
| Hey, computeren er et år gamle, og kun gjort det siden jeg installerede omega drivere. heres mine specs Intel Centrino Duo T2400 ATi Mobility Radeon X1400 DVD-RAM DL Drive Windows XP Professional Edition Jeg synes lyden er i bundkortet For yderligere oplysninger tjek: LG P1 Express Dual Laptop Thats alle, at jeg synes, kunne sagen |
|
| |||
| |||
| ??
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nå Hvis det er kun sket scince du har installeret omega drivere, det er nok det problem, så prøv at gå tilbage til den offentligt støttede chauffører og se, om det løser dit problem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem, når Ser DVD | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 oktober 2009 06:22 |
| Frysning når Watching Videos | xZoDiACx | Multimedia & Codecs | 6 | 18 juni 2009 11:37 |
| Big Brother is watching you! Ja Du! | mctw | Off Topic Discussion | 1 | 22. maj 2009 16:42 |
| At se tv på din bærbare computer | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 2 | 27 oktober 2008 13:53 |
| At se tv på pc'en. | Gazmondo | Grafikkort & Monitors | 1 | 14th Dec 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |