![]() |
|
| |||
| |||
| Hei jätkät Ive sai aina kun i toistaa elokuvan, joka on levyn tai iso, minun tietokone käynnistyy hyppääminen, ja niin se ääni, mitä minun pitäisi tehdä? |
|
| |||
| |||
| Onko tämä viime asia tai se on, kuten se alusta alkaen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli tämä ongelma minun vanha tietokone, se oli, koska minun tietokone ei ollut tarpeeksi hyvä selviytymään videon. Mitä tietokoneen tiedot sinulla on?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa siltä, että tietokone ei voi pysyä. Kuinka vanha tietokone?
|
| |||
| |||
| hey, tietokone on yksi vuoden vanha, ja sen ainoa tehneet sitä, koska olen asentanut omega ajureita. heres minun specs Intel Centrino Duo T2400 ATI Mobility Radeon X1400 DVD-RAM DL Drive Windows XP Professional Edition Mielestäni ääni on emolevyn Saat lisätietoja tarkistaa: LG P1 Express Dual Laptop thats kaikille, että minusta voisi asia |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hyvin, jos se on tapahtunut vain scince asensit omega ajureita, joka on luultavasti ongelma, yritä menee takaisin Virallisesti tuetut kuljettajien ja katso jos se ratkaisee ongelman. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma Kun katselet DVD | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 lokakuu 2009 06:22 |
| Jäädytys Kun katsot videoita | xZoDiACx | Multimedia & Codecs | 6 | 18th Jun 2009 11:37 |
| Isoveli valvoo! Kyllä Sinä! | mctw | Off Topic Discussion | 1 | 22. toukokuuta 2009 16:42 |
| Television katselu ja kannettavan tietokoneen | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 2 | 27. lokakuu 2008 13:53 |
| Television katselu PC. | Gazmondo | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 14. Joulukuu 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |