![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Ive fikk når jeg spiller av en film fra en plate eller ISO, datamaskinen starter hopping, og det gjør lyden, hva bør jeg gjøre? |
|
| |||
| |||
| Er dette en siste ting, eller har det vært like den fra starten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde dette problemet med min gamle maskin, var det fordi datamaskinen min ikke var god nok til å takle videoen. Hva datamaskin spesifikasjoner har du?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som maskinen ikke kan holde følge. Hvor gammel er PCen?
|
| |||
| |||
| hei, det er ett år gamle, og bare gjort det siden jeg installerte omega drivere. heres mine specs Intel Centrino Duo T2400 ATI Mobility Radeon X1400 DVD-RAM DL Drive Windows XP Professional Edition Jeg synes lyden er i hovedkort For mer informasjon sjekk ut: LG P1 Express Dual Laptop dvs alt som jeg tror kan saken |
|
| |||
| |||
| ?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Godt hvis det bare skjedde scince du installerte omega driverne, som trolig problemet, prøv å gå tilbake til offisielt støttes drivere og se om det løser problemet. |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemet når du ser DVD | pesplaya | Multimedia & Kodeker | 2 | 18 oktober 2009 06:22 |
| Fryser når du ser på videoer | xZoDiACx | Multimedia & Kodeker | 6 | 18 juni 2009 11:37 |
| Big Brother ser på deg! Ja, du! | mctw | Av Emne Diskusjon | 1 | 22 mai 2009 16:42 |
| Se på TV på den bærbare | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 2 | 27 oktober 2008 13:53 |
| Se på TV på PCen. | Gazmondo | Kabinetter & Skjermer | 1 | 14 desember 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |