![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar Ive fick när jag spelar en film från en skiva eller iso, min dator börjar hoppa, och det gör även ljud, vad ska jag göra? |
|
| |||
| |||
| Är detta en senare sak eller har det varit som om det från början? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade detta problem med min gamla dator, det var för att min dator inte var tillräckligt bra för att hantera video. Vilken dator specs har du?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som om datorn inte kan hänga med. Hur gammal är datorn?
|
| |||
| |||
| Hej, datorn är ett år gamla, och bara gjort det sedan jag installerat omega drivrutiner. Heres min specs Intel Centrino Duo T2400 ATi Mobility Radeon X1400 DVD-RAM DL Drive Windows XP Professional Edition Jag tycker att ljudet i moderkortet För mer information kolla in: LG P1 Express Dual Laptop thats allt som jag tror kan fråga |
|
| |||
| |||
| ?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Bra om det bara hände scince du installerade omega drivrutiner, det är antagligen det problemet, försök att gå tillbaka till den statsstödda drivrutiner och se om det löser ditt problem. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem När du tittar på DVD | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 oktober 2009 06:22 |
| Frysning när Watching Videos | xZoDiACx | Multimedia & Codecs | 6 | 18 juni 2009 11:37 |
| Storebror ser dig! Ja Du! | mctw | Off Topic Discussion | 1 | 22 maj 2009 16:42 |
| Titta på TV på din bärbara dator | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 2 | 27 oktober 2008 13:53 |
| Titta på TV på datorn. | Gazmondo | Grafikkort & Skärmar | 1 | 14 december 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |