mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Webcam

Reply

Thread Tools
Old 28 marts 2008, 07:15
Medlem Gruppen

Default Webcam

Jeg har for nylig købt et webcam til at bruge sammen med min laptop en at klip over toppen af skærmen. Dens ved Logitech en lille en med bulit i MIC det arbejdede stor indtil i går. Billedet er sløret, og ikke så klar som det har been.I har spillet omkring woth indstillingerne, men ikke anderledes.
Kan det være, at der er en fejl med cam selv? Hvordan kan jeg diagnosticere problemet?
Old 28 marts 2008, 07:50
Donor-Gruppen

Default Webcam

Hvilken model er det?

Hvilket operativsystem bruger du?

Hvilket program er du ser på billedet med?

Har nogen snoet fokus ring rundt om linsen? Er linsen ren?

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 28 marts 2008, 11:23
Donor-Gruppen

Default Webcam

Her er en kort forklaring, Logitech sucks virkelig dårlig, ikke mangel på respekt over for dig men dets billige, jeg har haft en trådløs mus og tastatur, en USB-webcam og højttalere fra Logitech den cam har altid været sløret og alt er til orange, I've forsøgt at nulstille den nuance / lørdag, min mus / tastatur holdt op med at arbejde i lidt over 6 måneder, jeg har erstattet dem med endnu en Logitech kablede mus / tastatur, og at ikke engang arbejde fra begyndelsen, så jeg på tastaturet / mus, der fulgte med min PC, talerne blæste efter et år fra ingen fejl i mit eget jeg knap nok lyttet til musik derefter således få en refusion og købe en bedre cam makker, hvis du kan.
Old 28 marts 2008, 12:15
Donor-Gruppen

Default Webcam

De ved, at hun faktisk siger "det var arbejder stor indtil i går". At komme ud med "stinker virkelig dårligt" om en £ 1 mia om året omsætning virksomhed, der beskæftiger 8000 mennesker rent faktisk ikke overbringe en masse information. Mind dig, fra en direktør for et andet selskab med en £ 1 milliard om året omsætning virksomhed, der beskæftiger 8000 mennesker, jeg gerne betale bestyrtet opmærksomhed, men det er ikke helt hvad jeg retsmødet. Ikke mangel på respekt for dig, men masser af mennesker får masser af god brug af masser af deres produkter.
Old 28 marts 2008, 12:29
Donor-Gruppen

Default Webcam

Ikke mangel på respekt for dig, men masser af mennesker får masser af god brug af masser af deres produkter.
jeg aldrig har
Old 28 marts 2008, 12:35
Donor-Gruppen

Default Webcam

De sagde, jeg hørte, at bit.
Old 28 marts 2008, 12:50
Bandlyst Gruppen

Default Webcam

forsøge at rense linsen lyder som nogen har rørt den.

Mit system: SAALEDES MACHINE!

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600 Pro "Energi
Bundkort:
Asus Maximus Extreme Intel X38
RAM Hukommelse:
OCZ 4GB (2x2GB) PC2-8000C5
Grafikkort (r):
EVGA GeForce 8800 Ultra SuperClocke
Lydkort:
Creative SB0670 X-FI PCI SOUND Blas
Harddisk (e):
Seagate Barracuda ES.2 1TB SATA-II
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Dell XPS
Køling:
Arctic Køling Freezer 64 Pro varmefylder
Network / Internet:
AOL
Monitor (s):
19 "LCD 1080/1920p
Operating System (s):
xp
Old 28 marts 2008, 13:01
Redaktør Gruppen

Default Webcam

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stedet View Post
Hvilken model er det?

Lad OP'et svare til den oprindelige anmodning om flere oplysninger og holde dette emne. Husk vi er her for at hjælpe. Hvis du ikke har positive løsninger, så brug ikke tid på at svare.

Old 30. marts 2008, 02:19
Medlem Gruppen

Default Webcam

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stedet View Post
Hvilken model er det?

Hey kan ikke tro, det var så simpelt, fokuseres ring var blevet flyttet Jeg troede, at pic kun kan justeres i indstillingerne indstilling, sit arbejde som normalt. Grunden til, at jeg gik med Logitech er fordi vi bruger det samme mærke på vores andre PC for 5-6 år, og at der stadig i fuld vigør, så det gav mening at holde fast i dette gøre. Tak alle for jeres hjælp og rådgivning.
Old 30. marts 2008, 08:09
Donor-Gruppen

Default Webcam

Det er ligesom at scene fra Peter Pan, hvor vi alle er nødt til at råbe, at vi tror på fairies og derefter Webcam værker igen. Jeg forstår udmærket den måde.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Købe et webcam hævn General Hardware Chat 7 22 September 2009 19:54
WebCam Forlængelse? KanoakaVirus General Hardware Chat 5 6. sep 2008 05:36
Webcam? cheesewheels99 General Hardware Chat 4 3 januar 2008 18:47
Best Webcam til at købe? themaninblack1963 Digital Imaging & Printere 6 28th Dec 2007 05:11
Webcam problem seba567 Digital Imaging & Printere 4 1 august 2007 13:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.