![]() |
|
| |||
| |||
| Olen äskettäin ostanut kamera käyttää minun laptop joka leikkeet yli näytön yläreunassa. Se on Logitech pieni ja bulit mikrofoni se toimi hyvin eiliseen asti. Kuva on epätarkka eikä niin selkeä kuin se on been.I on ollut noin woth asetukset, mutta se ei eroa. Voisiko olla niin, että vika on nokka itse? Kuinka voin diagnosoida ongelman? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä malli on?
| |||
| |||
| Seuraavassa lyhyt selitys, Logitech imee todella huono, ei halveksuntaa sinulle, mutta se halpa, olen ollut langaton hiiri ja näppäimistö USB-kamera ja kaiuttimet Logitech nokka on aina ollut epäselvä, ja kaikki on oranssi, olen yrittänyt pyytää Hue / Sat, minun hiiri / näppäimistö lakkasi toimimasta vuonna hieman yli 6 kuukautta, olen korvannut ne jälleen Logitech Langallinen hiiri / näppäimistö ja jotka eivät edes toimi alusta alkaen niin olen näppäimistön / hiiri, joka tuli minun pc, kaiuttimet puhalsi jälkeen vuoden syytään oman Tuskin kuunnellut musiikkia sitten niin rahat takaisin ja ostaa parempi cam kaveri, jos voit. |
|
| |||
| |||
| Tiedätte, hän itse sanoo, "se toimi hyvin, kunnes eilen". Tulla ulos "imee todella huono" noin £ 1 miljardi vuoden liikevaihdon yhtiö työllistää 8000 ihmistä ei oikeastaan välittää paljon tietoa. Huomatkaa, alkaen toimitusjohtaja toisen yrityksen £ 1 miljardi vuoden liikevaihdon yhtiö työllistää 8000 ihmistä olin kiinnittää hätkähdytti huomiota, mutta se ei ole aivan sitä, mitä olen istunnossa. O halveksuntaa sinulle, mutta paljon ihmisiä saamaan paljon hyvää käytöstä pois paljon niiden tuotteita. |
|
| |||
| |||
| O halveksuntaa sinulle, mutta paljon ihmisiä saamaan paljon hyvää käytöstä pois paljon niiden tuotteita. En koskaan |
|
| |||
| |||
| Sanoit, olen kuullut, että vähän. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yritä puhdistaa linssin kuulostaa joku on koskettanut sitä.
| |||
| |||
| Anna OP vastata alkuperäiseen pyytää lisätietoja ja pitää tässä aiheessa. Muista Me voimme auttaa. Jos sinulla ei ole myönteisiä ratkaisuja niin älä välitä vastata. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| It's Like That kohtaus Peter Pan, jossa meidän kaikkien on huutaa, että uskomme keijuja ja sitten kamera toimii taas. Olen aivan kuin että. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Buying webkameran | kosto | Rautatavaran Chat | 7 | 22 syyskuu 2009 19:54 |
| WebCam laajennus? | KanoakaVirus | Rautatavaran Chat | 5 | 6. Sep 2008 05:36 |
| Webcam? | cheesewheels99 | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Jan 2008 18:47 |
| Best Webcam ostaa? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Tulostimet | 6 | 28 Dec 2007 05:11 |
| Webcam ongelma | seba567 | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 1. elo 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |