![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs een webcam te gebruiken met mijn laptop een die clips over de bovenkant van het scherm. Haar door Logitech een kleine microfoon met bulit in het werkte geweldig tot gisteren. Het beeld is wazig en niet zo duidelijk is been.I hebben gespeeld rond woth de instellingen, maar zijn niet anders. Zou het kunnen dat er een fout met de cam zelf? Hoe kan ik de oorzaak van het probleem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk model is het?
| |||
| |||
| hier is een korte uitleg, logitech sucks echt slecht, geen respect voor u, maar zijn goedkoop, ik heb een draadloze muis en toetsenbord een usb webcam, en sprekers van logitech de cam is altijd wazig en alles is oranje, ik heb geprobeerd het resetten van de tint / zaterdag, mijn muis / toetsenbord werken niet meer in iets meer dan 6 maanden heb ik deze vervangen met nog een logitech bedrade muis / toetsenbord, en dat zelfs niet werken vanaf het begin, dus ik ben op het toetsenbord / muis die bij mijn pc, de sprekers blies na een jaar van geen enkele schuld van mijn eigen ik nauwelijks geluisterd naar de muziek dan zo krijgen een restitutie en koop een betere cam mate als je kan. |
|
| |||
| |||
| Weet je, ze eigenlijk zegt: "Het werkt geweldig tot gisteren". Te komen met "sucks echt slecht" over een GBP 1 miljard per jaar omzet bedrijf dat zo'n 8.000 mensen eigenlijk niet over veel informatie. Let wel, van een CEO van een ander bedrijf met een GBP 1 miljard per jaar omzet bedrijf dat zo'n 8000 mensen die ik wil betalen geschrokken aandacht maar dat is niet helemaal wat ik gehoord. Geen respect voor u, maar veel mensen krijgen veel goed gebruik van veel van hun producten. |
|
| |||
| |||
| Geen respect voor u, maar veel mensen krijgen veel goed gebruik van veel van hun producten. Ik heb nooit hebben |
|
| |||
| |||
| U zei, Ik heb gehoord dat beetje. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het reinigen van de lens klinkt als iemand geraakt is.
| |||
| |||
| Laat het OP reageren op het oorspronkelijke verzoek voor meer informatie en bewaar deze op onderwerp. Onthoud wij staan klaar om u te helpen. Als u geen positieve oplossingen dan niet de moeite te antwoorden. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Het is als die scène uit Peter Pan, waar we hebben allemaal te schreeuwen dat we geloven in elfjes en vervolgens de webcam werkt weer. Ik heel leuk. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kopen van een webcam | wraak | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 september 2009 19:54 |
| WebCam Extensie? | KanoakaVirus | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6e Sep 2008 05:36 |
| Webcam? | cheesewheels99 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 3 januari 2008 18:47 |
| Best Webcam kopen? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Printers | 6 | 28 dec 2007 05:11 |
| Webcam probleem | seba567 | Digital Imaging & Printers | 4 | De 1 augustus 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |