![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig kjøpt en webcam å bruke med min laptop som klippene over toppen av skjermen. Its av Logitech en liten med bulit i mic det jobbet bra inntil i går. Bildet er uskarpt og ikke så tydelig som den har been.I har spilt rundt woth innstillingene men ikke annerledes. Kan det være at det er en feil med cam seg selv? Hvordan kan jeg finne ut av problemet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er det?
| |||
| |||
| Her er en kort forklaring, Logitech suger virkelig dårlig, ingen aktelse for deg men billig, jeg har hatt en trådløs mus og tastatur en usb webcam og høyttalere fra Logitech de cam har alltid vært uklare og alt er til oransje, har jeg prøvd å tilbakestille Nyansen / lørdag, min mus / tastatur stanset arbeider i litt over 6 måneder, jeg har erstattet dem med enda en Logitech kablet mus / tastatur og som ikke selv arbeider fra begynnelsen så jeg på tastaturet / musa som fulgte med min PC, høyttalerne blåste etter et år fra ingen feil min egen jeg knapt hørt på musikk og så få tilbakebetalt og kjøpe en bedre cam kompis hvis du kan. |
|
| |||
| |||
| Du vet, hun faktisk sier "det var å jobbe flott til i går". Å komme ut med "suger virkelig dårlig" om en £ 1bn årlig omsetning Selskapet sysselsetter 8000 mennesker ikke egentlig formidle mye informasjon. Mind du, fra en konsernsjef i et annet selskap med en £ 1bn årlig omsetning selskapet ansette 8.000 personer jeg vil betale startled oppmerksomhet men det er ikke helt hva jeg hørselen. Ingen aktelse for deg, men mange mennesker får mye god bruk av mange av sine produkter. |
|
| |||
| |||
| Ingen aktelse for deg, men mange mennesker får mye god bruk av mange av sine produkter. jeg aldri har |
|
| |||
| |||
| Du sa: Jeg hørte at bits. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv å rense linsen høres ut som noen har rørt den.
| |||
| |||
| La OP svarer til det opprinnelige forespørselen for mer informasjon og holder dette på emnet. Husk vi er her for å hjelpe. Hvis du ikke har positive løsninger så ikke bry svare. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Det er sånn scene fra Peter Pan, hvor vi alle har til å rope ut at vi tror på fairies og deretter Webkamera fungerer igjen. Jeg helt sånn. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kjøpe en webcam | hevn | General Hardware Chat | 7 | 22 september 2009 19:54 |
| WebCam Extension? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 5 | 6te sep 2008 05:36 |
| Webcam? | cheesewheels99 | General Hardware Chat | 4 | 3 januar 2008 18:47 |
| Best Webcam å kjøpe? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Skrivere | 6 | 28 desember 2007 05:11 |
| Webcam problem | seba567 | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 1 august 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |