![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen köpt en webbkamera för att använda med min bärbara dator som klipp över på skärmen. Dess med Logitech en liten en med bulit i mikrofon det fungerade bra tills i går. Bilden är suddig och inte så tydlig som den har been.I har spelat runt woth inställningar men inget annat. Kan det vara så att det finns ett fel med cam själv? Hur kan jag diagnostisera problemet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken modell är det?
| |||
| |||
| Här följer en kort förklaring, Logitech suger riktigt dålig, inte förakt för dig, men billiga, jag hade en trådlös mus och tangentbord USB webbkamera och högtalare från Logitech CAM har alltid varit suddig och allt är till orange, jag har försökt återställa nyans / lördag, min mus / tangentbord slutade fungera i drygt 6 månader, jag har ersatt dem med ännu en Logitech kabelansluten mus / tangentbord och att inte ens arbete från början så jag är på tangentbordet / musen som följde med min pc, talare blåste efter ett år från något fel på mitt eget jag knappt lyssnat på musik sedan så få en återbetalning och köpa en bättre cam kompis om du kan. |
|
| |||
| |||
| Du vet, hon säger "det fungerade bra tills i går". För att komma ut med "suger verkligen dåligt" om en £ 1bn ett år omsättning företag som sysselsätter 8000 människor inte faktiskt förmedla en hel del information. Märk väl, från en VD för ett annat företag med en £ 1bn ett år omsättning företag som sysselsätter 8.000 personer som jag skulle betala uppskrämd uppmärksamhet men det är inte riktigt vad jag förhandlingen. Nr bristande respekt för er, men massor av människor få massor av nytta av många av deras produkter. |
|
| |||
| |||
| Nr bristande respekt för er, men massor av människor få massor av nytta av många av deras produkter. Jag har aldrig ha |
|
| |||
| |||
| Du sa, jag hörde att bitar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök att rengöra objektivet låter som någon har rört det.
| |||
| |||
| Låt OP svara på den ursprungliga begäran om mer information och hålla detta ämne. Kom ihåg att vi är här för att hjälpa. Om du inte har positiva lösningar sedan inte bryr sig att svara. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det är som att scenen från Peter Pan var vi alla tvungna att ropa ut att vi tror på älvor och sedan Webcam fungerar igen. Jag gillar det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Att köpa en webbkamera | hämnd | General Hardware Chat | 7 | 22 september 2009 19:54 |
| WebCam Förlängning? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 5 | 6:e sep 2008 05:36 |
| Webcam? | cheesewheels99 | General Hardware Chat | 4 | 3 januari 2008 18:47 |
| Best Webcam köpa? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Skrivare | 6 | 28 december 2007 05:11 |
| Webcam problem | seba567 | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 1 august 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |