![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvad er det præcis, NZB filer. Jeg ved, at de har meget at gøre med usenet brugere. Så spørgsmålet er, hvis du henter en er det gemt som en NZB fil eller AVI? Hvis det er gemt som en NZB fil, hvordan ville du reducere den størrelse (GB) og konvertere den til en AVI fil? Hopeing dette passer ind i det korrekte forum og hvis ikke skal du flytte til sin korrekte location.Thanks i forvejen, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Må ikke diskutere Torrents, Usenet eller P2P downloade her.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| JVC GZ-HD10 Videokamera -. Mod Files - Sådan konverteres til YouTube-format | darshpreet | Multimedia & Codecs | 0 | 4 juni 2009 01:23 |
| Hvordan kan jeg konvertere Outlook 2007 pst-filer, der skal ... | Owen W | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 21. nov 2008 07:54 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 marts 2008 12:58 |
| Re: c: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske | cjd666 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 21. nov 2007 14:14 |
| C: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske | Ancodi | Virus, Spyware & Sikkerhed | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |