![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wat zijn NZB-bestanden. Ik weet dat ze een veel te maken met usenet gebruikers. Dus de vraag is wanneer u een download is opgeslagen als een NZB bestand of AVI? Als zijn opgeslagen als een NZB bestand hoe zou u het formaat (GB's) en converteren naar een AVI bestand? Hopeing deze passen in het juiste forum en zo niet dan verplaatsen naar de juiste location.Thanks in advance, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet bespreken Torrents, Usenet of P2P downloaden hier.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| JVC GZ-HD10 Camcorder -. Mod-bestanden - Hoe om te zetten naar YouTube-formaat | darshpreet | Multimedia & Codecs | 0 | De 4 juni 2009 01:23 |
| Hoe converteer ik Outlook 2007 PST-bestanden te worden ... | Owen W | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 21 nov 2008 07:54 |
| Converteren. MOV (Quicktime) bestanden naar. Avi-bestanden? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | De 3 maart 2008 12:58 |
| Re: c: \ program files \ common files \ Dllhost.exe infrected met Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spyware & Security | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ program files \ common files \ Dllhost.exe infrected met Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spyware & Security | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |