![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hva er NZB filer. Jeg vet de har mye å gjøre med usenet brukere. Så spørsmålet er om du laster ned en er det lagret som en NZB fil eller AVI? Hvis det er lagret som en NZB fil Hvordan ville du redusere den størrelsen (GB's) og konvertere den til en AVI fil? Hopeing dette passer inn i riktig forum og hvis ikke må du flytte til sin riktige location.Thanks på forhånd, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke diskutere Torrents, Usenet eller P2P nedlasting her.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| JVC GZ-HD10 Videokamera -. Mod Files - Hvordan konvertere til YouTube-format | darshpreet | Multimedia & Kodeker | 0 | 4 juni 2009 01:23 |
| Hvordan kan jeg konvertere Outlook 2007 PST-filer som skal ... | Owen W | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 21 nov 2008 07:54 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Kodeker | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |