![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vad exakt är NZB filer. Jag vet att de har mycket att göra med usenet användare. Så frågan är om du laddar ner en är det sparas som en NZB fil eller AVI? Om den sparas som en NZB fil hur skulle du minska den storlek (GB: s) och omvandla det till en AVI-fil? Hopeing detta passar in i rätt forum och om inte du flytta till en riktig location.Thanks i förväg, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vill inte diskutera Torrents, Usenet eller P2P nedladdning här.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| JVC GZ-HD10 Videokamera -. Mod Filer - Hur konvertera till YouTube-format | darshpreet | Multimedia & Codecs | 0 | 4 juni 2009 01:23 |
| Hur gör jag om Outlook 2007 PST-filer som ska ... | Owen W | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 21 november 2008 07:54 |
| Konvertera. Mov (Quicktime) filer till. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 21 november 2007 14:14 |
| C: \ Program \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |