mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Winavi lyd og video ud af synkronisere

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 16:23
Ny Medlem Gruppen

Default Winavi lyd og video ud af synkronisere

Jeg har brugt den registrerede version af Winavi i flere år nu, uden problemer. Jeg har for nylig fjernet det, og har nu installeret det igen. Jeg har installeret K-Lite codecs, og Divx codecs som webstedet pålægger dog hver avi jeg konvertere, og derefter brænde har lyden helt ud af synkronisere med video.
Jeg har afinstalleret og geninstalleret alt, men problemet er stadig det samme.
Er der nogen har forslag please?
Tak
: bede:
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Video Card RAM - laptop skærmkort sutte elioenai Grafikkort & Monitors 3 15 marts 2009 14:49
Bedste computer til grafik, lyd og video acidhedz General Hardware Chat 4 9 marts 2009 03:42
Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! ljkd13 Multimedia & Codecs 3 17 januar 2008 20:00
Problemer med musik / video-filer og lyd! MPowerS50 General Software Chat 9 8 januar 2008 20:13
Lyd og video beslægtede? Napalm Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 30 december 2007 13:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.