![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb gebruik gemaakt van de geregistreerde versie van WinAVI enkele jaren, zonder problemen. Ik heb onlangs verwijderd, en hebben nu het weer. Ik heb het K-Lite codecs en Divx codecs als de website draagt echter elke avi ik converteren, dan branden is het geluid helemaal uit synch met de video. Ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Heeft iemand suggesties alsjeblieft? Bedankt : bidden: |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Beste computer voor graphics, geluid en video | acidhedz | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 9 maart 2009 03:42 |
| Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 Jan 2008 20:00 |
| Problemen met muziek / video-bestanden en geluid! | MPowerS50 | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | 8 Jan 2008 20:13 |
| Beeld en geluid in verband? | Napalm | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 30 dec 2007 13:50 |
| Thread Tools | |
| |