mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Winavi lyd og video av samkjøre

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 16:23
New Member Group

Default Winavi lyd og video av samkjøre

Jeg har brukt registrert versjon av Winavi i flere år nå, uten problemer. Jeg har nylig har avinstallert den, og har nå installert det igjen. Jeg har installert K Lite kodeker og DivX kodeker som nettsiden instruerer imidlertid hver avi jeg konvertere, og deretter brenne har lyden helt ute av samkjøre med video.
Jeg har avinstallert og reinstallert alt, men problemet er fortsatt det samme.
Har noen noen forslag mm?
Takk
: be:
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Video Card RAM - laptop skjermkort suger elioenai Kabinetter & Skjermer 3 15 mars 2009 14:49
Best Computer for grafikk, lyd og video acidhedz General Hardware Chat 4 9 mars 2009 03:42
Video skjermdriveren problemer-deretter overvåke sluttet å jobbe! ljkd13 Multimedia & Kodeker 3 17 januar 2008 20:00
Problemer med musikk / video-filer og lyd! MPowerS50 General Software Chat 9 8 januar 2008 20:13
Lyd og video knyttet? Napalm Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 30 desember 2007 13:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.