![]() |
|
| |||
| |||
| I'v onlangs geïnstalleerde Windows Media Player 11 en wanneer ik een DVD in te spelen krijg ik een mesage op het scherm zegt 'Windows Media Player niet kan spelen, omdat deze DVD een compatibele dvd-decoder is niet geïnstalleerd "Ik ben met Windows XP, kan je me vertellen wat ik nodig heb en waar te krijgen, bedankt. |
|
| |||
| |||
| Ga hier http://www.thecomputerforums.co.uk/category15.html Installeer K-Lite Codec Pack en kijken of die soorten uit. |
|
| |||
| |||
| evilfantasy je een ster, i'v alleen ben op deze site voor ongeveer 20 minuten en ik ben gesorteerd, zijn werkgroepen geweldig. thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, WMP lijkt te zijn dat de fout. Blij dat het werkte! |
|
| |||
| |||
| dank nogmaals, ik ben een beheerder / eigenaar van een site genaamd het noordoosten stem en ik was zo onder de indruk van deze site, dat heb ik u in onze links afdeling. keep up the good work. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bedankt.
| |||
| |||
| Looks like it is going to be a nice site. Bedankt voor de verwijzing. |
|
| |||
| |||
| cheers, de site is slechts een jaar oud en werd opgericht door de lokale bevolking voor de lokale bevolking, maar we hebben nu leden uit alle delen van het Verenigd Koninkrijk en zijn regelmatige gasten van over de hele wereld. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | De 1 augustus 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 wont spelen mediabestanden | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | De 4 juni 2009 09:06 |
| Windows Media Player 11 | pete21 | Multimedia & Codecs | 3 | 19 okt 2008 14:06 |
| Windows Media Player | RB211 | Multimedia & Codecs | 11 | 30 jul 2008 12:41 |
| Windows Media Player 11 | lawt555 | Multimedia & Codecs | 12 | 27 mei 2008 21:15 |
| Thread Tools | |
| |