![]() |
|
| |||
| |||
| I'v nyligen installerat Windows Media Player 11 och när jag ställde en dvd för att spela får jag ett mesage på skärmen som säger "Windows Media Player kan inte spela upp denna DVD eftersom en kompatibel DVD-avkodare är inte installerat" Jag använder Windows XP kan du tala om för mig vad jag behöver och var man får tag på det, tack. |
|
| |||
| |||
| Klicka här http://www.thecomputerforums.co.uk/category15.html Installera K-Lite Codec Pack och se om det sorterar ut det. |
|
| |||
| |||
| evilfantasy du en stjärna, i'v bara ben på denna webbplats för cirka 20 minuter och jag är sorterade, dess arbetsmetoder stor. Tack så mycket. |
|
| |||
| |||
| Inga problem, WMP verkar ha som fel. Kul att det fungerade! |
|
| |||
| |||
| tack än en gång, jag är en admin / ägare till en webbplats kallad nordost röst och jag var så imponerad av denna webbplats som jag har lagt upp dig i vårt LÄNKAR avsnitt. Fortsätt med det goda arbetet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tack.
| |||
| |||
| Ser ut som det kommer att bli en trevlig plats. Tack för hänvisningen. |
|
| |||
| |||
| Skål, webbplatsen är bara ett år gammal och bildades av lokalbefolkningen för lokalbefolkningen men nu har vi medlemmar från hela Storbritannien och har regelbundna gäster från hela världen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 1 august 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 för vana spela upp mediefiler | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Windows Media Player 11 | pete21 | Multimedia & Codecs | 3 | 19 oktober 2008 14:06 |
| Windows Media Player | RB211 | Multimedia & Codecs | 11 | 30 juli 2008 12:41 |
| Windows Media Player 11 | lawt555 | Multimedia & Codecs | 12 | 27 maj 2008 21:15 |
| Thread Tools | |
| |