![]() |
|
| |||
| |||
| hallo luitjes Weet iemand hoe ik zou kunnen krijgen een kopie van wmp11 - anders dan Microsofts website? k |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| hi sociale welzijn. Ik heb geprobeerd die link, maar het hasn't gedownload? Het begint de run prompt - maar dan krijg ik niets? Any ideas? |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| lol .. echt spijt van dat mijn vriend .. mijn hoofd is mijn ar * e vanavond .. dont weet wat ik dacht .. ha Ik heb geprobeerd die link, maar het gaat door het valiodation procedure? Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Weird het net begonnen te downloaden voor mij! Rechts dit een zal zeker
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| nee, dat doesnt werk ofwel - tenzij i valideren via Windows! Ik klikte op als volgt: De directe download link voor wmp11 is als volgt: Windows Media Player 11 voor Windows XP SP2 (x86 32-bit) Windows Media Player 11 voor Windows XP SP2 (x64 64-bit) ?? |
|
| |||
| |||
| Het spijt me man, maar ik kan u niet helpen bij eventuele verdere zonder forum regels Niet tenzij je een legitieme reden voor het niet kunnen valideren uw OS
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Never mind behoeften valideren |