![]() |
|
| |||
| |||
| hei folkens Vet noen hvordan jeg kan få en kopi av WMP11 - annet enn Microsofts nettsted? k |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| hi sosial velferd. Jeg prøvde som kobler men hasn't ned? det starter kjøre spørsmål - men da får jeg noe? noen ideer? |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| lol .. virkelig lei meg for at min venn .. hodet mitt er min ar * e kveld .. dont vite hva jeg tenkte .. ha Jeg prøvde som kobler men den går gjennom valiodation prosedyre? noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Rare det begynte å laste ned for meg! Høyre dette en vil arbeide for at
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Nei, det doesnt work enten - med mindre jeg validere gjennom vinduene! Jeg klikket på som følger: Den direkte nedlastingskoblingen for WMP11 er som følger: Windows Media Player 11 for Windows XP SP2 (x86 32-bit) Windows Media Player 11 for Windows XP SP2 (x64 64-bit) ? |
|
| |||
| |||
| I'm sorry mann, men jeg kan ikke hjelpe deg videre uten å bryte forum regler Ikke med mindre du har en legitim grunn til ikke å kunne validere OS
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Never mind må validere |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Kodeker | 3 | 1 august 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 wont spille av mediefiler | jasah | Multimedia & Kodeker | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Windows Media Player 11 | pete21 | Multimedia & Kodeker | 3 | 19 oktober 2008 14:06 |
| Windows Media Player | RB211 | Multimedia & Kodeker | 11 | 30 juli 2008 12:41 |
| Windows Media Player 11 | GCP02 | Multimedia & Kodeker | 7 | 24 januar 2008 13:29 |
| Thread Tools | |
| |