![]() |
|
| |||
| |||
| Hi folks Finns det någon som vet hur jag kan få en kopia av WMP11 - utom Microsofts webbplats? k |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| hi socialbidrag. Jag försökte att länka men det hasn't hämtat? Det börjar köra snabbt - men då får jag ingenting? några idéer? |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| lol .. verkligen ledsen för att min vän .. mitt huvud är min ar * e ikväll .. vet inte vad jag tänkte .. ha Jag försökte att länka men det går igenom valiodation förfarandet? några idéer? |
|
| |||
| |||
| Konstiga det precis börjat ladda ner för mig! Höger den här en kommer att arbeta säkert
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| nej, det icke verk antingen - om jag inte validera genom fönstren! Jag klickade på följande: De direkta nedladdningslänken för WMP11 är enligt nedan: Windows Media Player 11 för Windows XP SP2 (x86 32-bit) Windows Media Player 11 för Windows XP SP2 (x64 64-bit) ? |
|
| |||
| |||
| Jag är ledsen människa men jag kan inte hjälpa dig något ytterligare utan att bryta forum regler Inte om du inte har ett legitimt skäl för att inte kunna validera ditt OS
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Strunt samma behov validera |