mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Windows Media Player 11

Reply

Thread Tools
Old 18. oktober 2008, 17:52
Donor-Gruppen

jeg primært bruge Winamp men jeg bruge Windows Media Player 11 til preview min musik og se film på det, men. i libery er min gamle foregående spor og kunst arbejde. Er der en måde at tern denne off så når jeg kommer til at benytte spilleren igen sin rene? tak

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 18. oktober 2008, 22:31
Ny Medlem Gruppen

Hi Pete!
Som spilleren ønsker du rent? Winamp eller Windows Media Player?
For med Winamp du gøre følgende:

Hvis du vil hurtigt klare dit Winamp playlist, så du kan starte forfra med nye filer, skal du blot trykke STYRINGSKONTROL SKIFT-BACKSPACE. Din afspilningsliste er nu klar! Du kan også klikke på "Fjern" knappen og vælge "Clear Playlist".
Med Windows Media Player du gøre dette:

1.Click Valg under Værktøj menuen.

2.Click den Privacy fane.

3.Click den Ryd oversigt knappen for at rydde Windows Media Player's nyligt spillede filer listen.

4.Hvis du bruger Windows Media Player 9, skal du klikke på Clear CD / DVD knappen for at rydde Windows Media Player's nyligt spillede CD-og DVD-listen.

5.Hvis du bruger Windows Media Player 10, skal du klikke på Ryd cache knappen for at rydde Windows Media Player's nyligt spillede CD-og DVD-listen.

Jeg håber, at dette hjælper
Old 18. oktober 2008, 23:49
Donor-Gruppen

Yea gøre, hvis du vil rydde cachen der, men hvis du ønsker at stoppe ting bliver tilføjet til biblioteket gå til Funktioner> Indstillinger> afspiller fanen derefter fjerne markeringen i "tilføje mediefiler til biblioteket, når spillet"-boksen. Hvis du har spilleren om standardvisning, skal du trykke på Alt for at bringe op i menuerne.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19. oktober 2008, 14:06
Donor-Gruppen

det var for Windows Media Player ked af, at
cheers m8 Jeg gjorde det tak!
Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Yea gøre, hvis du vil rydde cachen der, men hvis du ønsker at stoppe ting bliver tilføjet til biblioteket gå til Funktioner> Indstillinger> afspiller fanen derefter fjerne markeringen i "tilføje mediefiler til biblioteket, når spillet"-boksen. Hvis du har spilleren om standardvisning, skal du trykke på Alt for at bringe op i menuerne.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.