![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
i hovedsak bruke Winamp Men jeg bruke Windows Media Player 11 til å forhåndsvise musikk og se filmer på det men. i libery er min gamle foregående spor og kunst arbeid. Er det en måte å tern denne off så når jeg kommer til å bruke spilleren igjen sin ren? takk
|
|
|||
|
|||
|
Hei Pete!
Hvilken spiller ønsker du ren? Winamp eller Windows Media Player? Fordi med Winamp du gjøre følgende: Hvis du vil raskt tømme Winamp spillelisten slik at du kan starte på nytt med nye filer, trykk CTRL-SHIFT-BACKSPACE. Spillelisten er nå klar! Du kan også klikke på "Fjern"-knappen og velg "Slett spilleliste". Med Windows Media Player du gjør dette: 1.Click Valg under Verktøy menyen. 2.Click den Personvern tab. 3.Click den Slett logg knappen for å fjerne Windows Media Player nylig spilte filer listen. 4.If du bruker Windows Media Player 9, klikker du Tøm CD / DVD knappen for å fjerne Windows Media Player nylig spilte CD-og DVD. 5.If du bruker Windows Media Player 10, kan du klikke Tøm hurtigbuffere knappen for å fjerne Windows Media Player nylig spilte CD-og DVD. Jeg håper dette hjelper |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det stemmer gjør at hvis du vil tømme bufferen der, men hvis du vil stoppe ting blir lagt til biblioteket gå til Verktøy> Alternativer> spilleren kategorien deretter fjerner du merket i "legg til mediefiler til biblioteket når de spilles" boksen. Hvis du har på spilleren standard, trykker du Alt for å få frem i menyene.
|
|||
|
|||
|
det var for Windows Media Player beklager at
![]() jubelropet m8 jeg gjorde det takk! ![]() Sitat: