![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
I huvudsak använder Winamp men jag använder Windows Media Player 11 för att förhandsgranska min musik och titta på filmer på det men. i libery är min gamla föregående spår och konstverk. Finns det något sätt att Tern här utanför, så när jag kommer att använda spelaren igen sin rena? tack
|
|
|||
|
|||
|
Hej Pete!
Vilken spelare vill du ha rent? Winamp eller Windows Media Player? Eftersom med Winamp du göra följande: Om du snabbt vill rensa din Winamp spellista så att du kan börja om med nya filer, tryck bara på TRAFIKSTYRNING SHIFT-BACKSPACE. Din spellista är nu klart! Du kan också klicka på "Ta bort" knappen och välj "Töm spellista". Med Windows Media Player du gör detta: 1.Click Val under Verktyg menyn. 2.Click den Integritetspolicy tab. 3.Click den Rensa historik knappen för att rensa Windows Media Player nyligen spelade filer listan. 4.If du använder Windows Media Player 9 klickar du på Rensa CD / DVD knappen för att rensa Windows Media Player nyligen spelade CD-och DVD-listan. 5.If du använder Windows Media Player 10, klicka på Rensa cacheminne knappen för att rensa Windows Media Player nyligen spelade CD-och DVD-listan. Jag hoppas att detta hjälper |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yea göra det om du vill rensa cacheminnet där, men om du vill stoppa saker som läggs till ditt bibliotek gå till Verktyg> Alternativ> spelare fliken sedan avmarkera "lägg till mediefiler till biblioteket när de spelade" box. Om du har spelaren på standardvyn trycker du på Alt för att få upp menyerna.
|
|||
|
|||
|
det var för Windows Media Player ledsen för att
![]() Cheers M8 Jag gjorde det tack! ![]() Citat: