![]() |
|
| |||
| |||
| I dont bruge det meget ofte, så jeg dont virkelig vide hvorfor, eller når det holdt op med at fungere, men hver gang jeg forsøger at afspille en video-fil, uanset format, jeg får kun lyd. Jeg har forsøgt at konvertere filer, før der afspilles men intet spiller. Jeg har slettet og derefter re-installeret WMP men stadig intet. Alle idéer anyone? Cheers guys |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken type filer, du forsøger at spille ..... dvs. avi,. mpg,. vob?
| |||
| |||
| Ja alle dem. Det gør ikke arbejde sammen med nogen af dem. Jeg gik endog tilbage til Media Player 7 og 9 .. Intet! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad sker der i stedet, er det netop kommet op med disse visulisasion ting? eller er det bare vise tom?
| |||
| |||
| Bare en tom skærm med lyd |
|
| |||
| |||
| når du afspiller film, på spillelisten på siden, er der et rødt og et hvidt kryds ud for den film? |
|
| |||
| |||
| Ja der er et rødt kryds på siden .. |
|
| |||
| |||
| ok, så når du næste afspille en video, skal du klikke på dette, og en dialoge boks skal vises siger noget i retning af "Windows Media Player har fundet en fejl" med to knapper kan du trykke på, det ene er "tæt" de andre "web hjælp" du ved at klikke på web hjælpe, at skulle fortælle dig, hvad problemet er, og eventuelt hvordan man kan ordne det. Også, hvis du efter hvad der står her, så vi kan se det og fortælle dig, hvordan du kan ordne det, hvis denne side ikke sige hvordan. |
|
| |||
| |||
| OK korset er rød, men når du klikker på det det bare beder dig om at trække din valgte element over for at oprette en spilleliste. Det gør ikke gøre andet |
|
| |||
| |||
| oh, var ikke, at en, at man fjerner alle emner fra spille listen. Jeg var betydning gør en lille rød og hvid kryds vises til venstre for indervidual spor. |