![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I dont käyttää sitä hyvin usein niin I dont oikeastaan tiedä, miksi tai kun se lopetti, mutta aina kun yritän toistaa videotiedoston, missä tahansa muodossa, olen vain äänen. Olen yrittänyt muuntaa tiedostot ennen niiden toistamista mutta mitään ei pelaa. Poistin ja sitten uudelleen asennettu WMP mutta vielä mitään. Any ideas anyone? Cheers guys |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Millaisia tiedostoja sinä yrität pelata ..... eli. avi-,. mpg,. vob?
| |||
| |||
| Kyllä kaikille niille. Se doesnt toimi millään niistä. Olen jopa meni takaisin Media Player 7 ja 9 .. Nothing! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä tapahtuu, vaan se vain keksiä ne visulisasion asioita? vai onko se vain osoittaa tyhjä?
| |||
| |||
| Vain tyhjä ruutu äänen kanssa |
|
| |||
| |||
| kun toistat elokuvaa, kun soittolistaan sivusta, onko punainen ja valkoinen rajat vieressä elokuvan? |
|
| |||
| |||
| Kyllä on punainen rasti on sivusta .. |
|
| |||
| |||
| ok, niin kun seuraavan toistaa videon, napsauta ja dialoge laatikko tulisi näkyä sanoa jotain: "Windows Media Player on tapahtunut virhe", jossa on kaksi painiketta, voit painaa, joista toinen on "lähellä" muut "web auttaa napsauttamalla Web-ohje, että pitäisi kertoa sinulle, mikä ongelma on ja mahdollisesti miten korjata sen. Myös, jos jälkikäteen, mitä se sanoo täällä, voimme tarkastella sitä ja kertoa, miten voit korjata sen, jos tämä sivu ei sanota miten. |
|
| |||
| |||
| OK risti on punainen, mutta kun napsautat sitä se vain pyytää sinua vedä valitsemasi kohteen yli luoda soittolista. Se doesnt tehdä mitään muuta |
|
| |||
| |||
| Ai, ei ole tarkoitettu, että yksi, että yksi poistaa kaikki kohteet soittolistaan. Olin merkitys ei vähän punainen ja valkoinen rajat näyttävät vasemmalla puolella indervidual kappaleita. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 1. Aug 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 tapana toistaa mediatiedostoja | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4th Jun 2009 09:06 |
| Windows Media Player 11 | pete21 | Multimedia & Codecs | 3 | 19. lokakuu 2008 14:06 |
| Windows Media Player 11 | lawt555 | Multimedia & Codecs | 12 | 27. toukokuuta 2008 21:15 |
| Windows Media Player 11 | GCP02 | Multimedia & Codecs | 7 | 24th Jan 2008 13:29 |
| Thread Tools | |
| |