![]() |
|
|
|||
|
|||
|
I dont gebruik het heel vaak zo I dont echt weten waarom of wanneer het niet meer, maar elke keer als ik probeer te spelen een videobestand, in welke vorm, ik krijg alleen geluid. Ik heb geprobeerd te converteren bestanden voor het afspelen maar niets speelt. Ik heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd WMP, maar nog steeds niets. Any ideas anyone?
Cheers jongens |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wat voor type bestanden probeer je te spelen ..... dwz. avi,. mpg,. vob?
|
|||
|
|||
|
Ja al die. Het doesnt werken met een van hen. Ik ging zelfs terug naar Media Player 7 en 9 .. Niets!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
wat gebeurt er in plaats daarvan doet het gewoon komen met die visulisasion dingen? of is het gewoon leeg laten zien?
|
|||
|
|||
|
Gewoon een leeg scherm met geluid
|
|
|
|||
|
|||
|
bij het afspelen van de film, in de afspeellijst aan de kant, is er een rode en witte kruisje naast de film?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja er is een rood kruis op de zijkant ..
|
|
|
|||
|
|||
|
ok, dus als je naast een video, klik op deze en een dialoge vak verschijnt zegt iets als "Windows Media Player is een fout opgetreden" met twee knoppen kunt u drukt, wordt een "dichtbij" de andere "web help" klik op de web helpen, dat moet je vertellen wat het probleem is en eventueel hoe het te repareren. Ook als je na wat hier staat, dan kunnen we bekijken en vertel je hoe het te repareren, indien deze pagina niet zeggen hoe.
|
|
|
|||
|
|||
|
OK het kruis is rood, maar als je er op klikt het gewoon vraagt u om uw sleep geselecteerde item over het maken van een afspeellijst. Het doesnt doen
|
|
|
|||
|
|||
|
oh, niet betekent dat een, dat een verwijdert alle items uit de speellijst. Ik had zin doet een beetje rood en wit kruis verschijnen aan de linkerkant van de indervidual tracks.
|