![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, När jag spelar en film i Windows Media Player 10 längst ner står det "Söker efter codec, fel". Då spelar filmen men bilden doesnt komma upp sina bara virtualisering. Kan någon snälla hjälpa mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glöm det skräp som WMP och ladda ner VLC.
| |||
| |||
VLC är inte olagligt du noob.Ledsen om det inte upp till din standard Ers Majestät. |
|
| |||
| |||
| Ja VLC spelaren är olagligt du noob eftersom det står på google att VLC ska stänga nästa månad så hektar. (I dont do sarcasim så dont röra runt.) |
|
| |||
| |||
| Citat:
Care att tillhandahålla en länk till en pålitlig hemsida där detta anges? I dont care om du gör det sarkasm eller inte eftersom jag. |
|
| |||
| |||
| Åh ni nu wow im förvånad över det. Fråga alla du känner då. |
|
| |||
| |||
| Be alla jag känner vad? Im fortfarande väntar på att länken ............. Edit:Förlåt att jag couldnt motstå. Citat:
|
|
| |||
| |||
| Dont bother meddelandetjänster här tråden igen det här ämnet är stängt. |
|
| |||
| |||
| Dont ni vet någon Herregud (ENSTÖRING) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Media Player 11 för vana spela upp mediefiler | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Windows Media Player 11 | pete21 | Multimedia & Codecs | 3 | 19 oktober 2008 14:06 |
| Windows Media Player | RB211 | Multimedia & Codecs | 11 | 30 juli 2008 12:41 |
| Windows Media Player 11 | GCP02 | Multimedia & Codecs | 7 | 24 januari 2008 13:29 |
| Windows Media Player 11 - extra codec behövs? | dfr200764 | Multimedia & Codecs | 6 | 27 oktober 2007 14:27 |
| Thread Tools | |
| |