![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, en af mine klienter har en desktop kører Windows 2000 SP4, med Windows Media Player 9 Series. WMP vil ikke længere spille mere end én sang i en tid, som hun finder meget irriterende!. Har prøvet at afinstallere og geninstallere WMP 9, men ingen held. Har prøvet og kontrolleret, at indstillingerne er korrekte til medierne typer. Hun siger, det skete efter installation af VLC media player. Jeg har afinstalleret, men stadig ikke fungerer. Enhver hjælp ville være meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| dette er kinda en vittighed, men du kunne prøve at installere Windows Media Player 10 eller 11, enten det, eller du kan bruge en spilleliste, at hun ikke har tilladelse sat til at redigere (Windows permissions er en sjov ting som at) prøve at lave en helt ny spilleliste og derefter spiller det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du uddybe en sang på et tidspunkt?
| |||
| |||
| Ja det lyder kinda dårligt, hvis du spiller to sange på et tidspunkt alligevel:-p |
|
| |||
| |||
| Først og fremmest tak for dit svar, men Windows 2000 understøtter ikke WMP 10 eller 11. Og min klient ikke ønsker at opgradere til XP.
Hvis det ikke kan løses, kan jeg bare nødt til at forlade den. Hun tænker på at få et nyt desktop alligevel. Hendes gamle kommer min vej i løbet af de næste par måneder. Fuldt ud i stand til XP! Men det er ud over det punkt. lol |
|
| |||
| |||
| ret, så du siger du fremhæve og vælge Afspil, ttmm ... prøv -> åbne WMP, gå for at tilføje til bibliotek Vælg den placering af spor WMP vil derefter tilføje alle sporene til sit bibliotek (funnily nok) og klik derefter på 'sange' til venstre og spille en sang og se, om den springer til den næste beklager, hvis du allerede har gjort dette, men en af disse ting u have at udelukke Jeg formoder hvis der ikke lykken dårlig start surfing for ya |
|
| |||
| |||
| Nr. lykke. Desværre: ( Thanks anyway. |
|
| |||
| |||
| scroll ned til 5,4 er dette på alle relevante for dig, kammerat? http://www.microsoft.com/windows/win...t/faq.aspx # 5_4 |
|
| |||
| |||
| Der var to dele på min tidligere post. Har du check permissions? Sørg for, at hun har computeren tilladelser til at ændre en sådan ting. Medieafspiller har en spilleliste eller andet sted i Documents and Settings den bruger til at behandle tilladelserne til sådan noget. Og der er en træk og slip indstilling et sted i Media Player. Dobbeltklikke på en sang vil altid åben bare at sangen. Trække sangen under det normalt arbejder for at tilføje det til den aktuelle afspilningsliste. Medieafspiller værker i spillelister altid selvom du ikke tror, at du rent faktisk gøre en. Også VLC kan have placeret et add-on indersiden af Media Player. Du kan prøve at finde medieafspilleren tilføjelsesprogrammer og disabiling det muligt VLC addon. Så resumé Tilladelserne til at afspilningslistefil Windows Media Player er ALTID vha. spillelister Der er træk og slip indstilling, der kan være konfigureret forkert Mulighed for add-on forårsager problemet |
|
| |||
| |||
| ive surfet for ABIT, men jeg cant se problemet som værende fælles, tilsyneladende sin fælles når brænde cd'er men vi har en anden sag her netop læst over din sidste post, kan du CHECK gentage og shuffle, give dem en god gammel kryds på en måde, jeg håber, at det ikke virker, dum rettelser irritere mig |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Media Player 11 plejer afspille mediefiler | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Intet billede afspilles. Avi-fil på Media Player 11 | nickynibbles | Multimedia & Codecs | 3 | 11 februar 2009 09:45 |
| Windows Media Player | RB211 | Multimedia & Codecs | 11 | 30 juli 2008 12:41 |
| Windows Media Player 11 | lawt555 | Multimedia & Codecs | 12 | 27. maj 2008 21:15 |
| Windows Media Player 11 | GCP02 | Multimedia & Codecs | 7 | 24 januar 2008 13:29 |
| Thread Tools | |
| |