vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Windows Media Player ei pelaa useita kappaleita.

Reply

Thread Tools
Old 18 joulukuu 2007, 06:53
Jäsen

Hei, yksi asiakkaani on työpöydälle Windows 2000 SP4, Windows Media Player 9-sarjassa. WMP ei enää pelata enemmän kuin yhden kappaleen kerrallaan, joita hän pitää sitä erittäin ärsyttävää!. Ovat yrittäneet poistamista ja uudelleenasentamista WMP 9, mutta ei onnea. Ovat yrittäneet ja tarkistetaan, että asetukset ovat oikein, että mediatyyppejä.

Hän sanoo, että se tapahtui asentamisen jälkeen VLC media player. Olen uninstalled, mutta vielä ei toimi.

Kaikki apu olisi tervetullutta.
Old 18 joulukuu 2007, 11:55
Banned ryhmän

tämä on kinda vitsi, mutta voit yrittää asentaa Windows Media Player 10 tai 11, että joko tai voit käyttää soittolistalle, että hänellä ei ole lupaa asettaa muokata (windows käyttöoikeudet on hauska asia kuin että) yrittää tehdä kokonaan uusi soittolista ja sitten pelaavat sitä.
Old 18 joulukuu 2007, 11:58
Rahoittajien ryhmän

voisitteko laajemmin yhden laulun kerrallaan?

on hän sai pelaaminen asetukset shufflen tai toistaa?

ovat kappaleita näytelmän luettelo tai pelejä kirjasto (<<Vihaan oikeinkirjoitus että sana)?

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 18 joulukuu 2007, 12:15
Banned ryhmän

joo se kuulostaa vähän huono pelaamalla kaksi kappaletta kerrallaan anyway:-p
Old 18 joulukuu 2007, 13:29
Jäsen

Ensinnäkin, kiitos vastauksista, mutta Windows 2000 ei tue WMP 10 tai 11. Ja asiakas ei halua päivittää XP.
  • Myös, kun sanoin, että yli 1 kappaleen kerrallaan, en tarkoita "samanaikaisesti" Tarkoitin kuin kun valitset enemmän kuin 1 kappaleen esim. 5 tai 10 Omat Musiikki ja napsauta oikealla napsauta ja leikkiä Median toisto. Se ei ole valmis soittolistaan.
  • Ole asetettu shufflen tai uusita.
  • Olen verrattuna asetukset, joilla on sama versio on Win2000 foorumi minun tietokoneen vieraana O / S käyttäen VMWare. Asetukset ovat samat.
Oletan, koska VLC Media Player on asennettu, tiedostotyypin asetukset on sekaisin.

Jos ei voida ratkaista, voin vain pois sieltä. Hän on ajatellut saada uuden työpöydän anyway. Hänen vanhan tulee minun tavoin parin seuraavan kuukauden aikana. Täysin kykeneviä XP!

Mutta se on lisäksi kohta. lol
Old 18 joulukuu 2007, 14:34
Rahoittajien ryhmän

oikealle niin, että te esiin ja valitse Toista, TTMM ...

kokeile ->

avoin WMP,

Siirry lisätä kirjasto

Valitse paikka raitoja

WMP sitten lisätä kaikki ne kappaleet sen kirjasto (sukkelasti riitä)

sitten kappaleita "vasemmalla ja toistaa kappaleen katso jos se Hyppää seuraavaan

pahoillani, jos olet jo tehnyt tämän, mutta sen yksi niitä asioita u sulkea pois Otaksun

jos ei onnea huonosti aloittaa surffaamisen for ya
Old 18 joulukuu 2007, 15:11
Jäsen

Ei onnea. Valitettavasti: (

Kiitos joka tapauksessa.
Old 18 joulukuu 2007, 16:18
Rahoittajien ryhmän

selaa 5.4

tämä on kaikkien kyseeseen sinulle kaveri?

http://www.microsoft.com/windows/win...t/faq.aspx # 5_4
Old 18 joulukuu 2007, 16:29
Banned ryhmän

Siellä oli kaksi osaa minun edellinen postitse.
Teitkö tarkistaa käyttöoikeudet? Varmista, että hän on tietokone oikeudet muuttaa tällaista. Mediasoitin on soittolistaan jossain asiakirjat ja asetukset se käyttää käsitellä oikeudet tällainen asia.
Ja on vedä ja pudota-asetus jossain mediasoitin. Double klikkaamalla laulu tulee aina avoinna vain, että kappaleen. Vetämällä laulu alla se yleensä toimii lisäämällä sen nykyinen soittolista. Mediasoitin toimii soittolistoja aina vaikka et usko olet itse yhden. Myös VLC saattaa olla asettanut add-on sisällä mediasoitin. Voit yrittää löytää mediasoitin lisäosia ja disabiling mahdollista VLC addon.

Joten kertaus
Oikeudet tämän toistoluettelotiedostoa
Windows Media Player on AINA käyttäen soittolistat
On vedä ja pudota-asetus, joka saattaa olla väärä
Mahdollisuus add-on aiheuttaa kysymys
Old 18 joulukuu 2007, 16:39
Rahoittajien ryhmän

ive surfed varten ABIT, mutta i cant ks. tämän ongelman olevan yhteinen, ilmeisesti yhteisen kun polttaminen CD: n, mutta meillä on eri tässä tapauksessa

vain lukea yli viimeinen postitse, voit CHECK toistaa ja shuffle, antaa heille hyvä vanha rasti, tavalla, toivon, että se ei toimi, typerä vahvistetaan ärsyttää minua
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.