![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, yksi asiakkaani on työpöydälle Windows 2000 SP4, Windows Media Player 9-sarjassa. WMP ei enää pelata enemmän kuin yhden kappaleen kerrallaan, joita hän pitää sitä erittäin ärsyttävää!. Ovat yrittäneet poistamista ja uudelleenasentamista WMP 9, mutta ei onnea. Ovat yrittäneet ja tarkistetaan, että asetukset ovat oikein, että mediatyyppejä. Hän sanoo, että se tapahtui asentamisen jälkeen VLC media player. Olen uninstalled, mutta vielä ei toimi. Kaikki apu olisi tervetullutta. |
|
| |||
| |||
| tämä on kinda vitsi, mutta voit yrittää asentaa Windows Media Player 10 tai 11, että joko tai voit käyttää soittolistalle, että hänellä ei ole lupaa asettaa muokata (windows käyttöoikeudet on hauska asia kuin että) yrittää tehdä kokonaan uusi soittolista ja sitten pelaavat sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voisitteko laajemmin yhden laulun kerrallaan?
| |||
| |||
| joo se kuulostaa vähän huono pelaamalla kaksi kappaletta kerrallaan anyway:-p |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin, kiitos vastauksista, mutta Windows 2000 ei tue WMP 10 tai 11. Ja asiakas ei halua päivittää XP.
Jos ei voida ratkaista, voin vain pois sieltä. Hän on ajatellut saada uuden työpöydän anyway. Hänen vanhan tulee minun tavoin parin seuraavan kuukauden aikana. Täysin kykeneviä XP! Mutta se on lisäksi kohta. lol |
|
| |||
| |||
| oikealle niin, että te esiin ja valitse Toista, TTMM ... kokeile -> avoin WMP, Siirry lisätä kirjasto Valitse paikka raitoja WMP sitten lisätä kaikki ne kappaleet sen kirjasto (sukkelasti riitä) sitten kappaleita "vasemmalla ja toistaa kappaleen katso jos se Hyppää seuraavaan pahoillani, jos olet jo tehnyt tämän, mutta sen yksi niitä asioita u sulkea pois Otaksun jos ei onnea huonosti aloittaa surffaamisen for ya |
|
| |||
| |||
| Ei onnea. Valitettavasti: ( Kiitos joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| selaa 5.4 tämä on kaikkien kyseeseen sinulle kaveri? http://www.microsoft.com/windows/win...t/faq.aspx # 5_4 |
|
| |||
| |||
| Siellä oli kaksi osaa minun edellinen postitse. Teitkö tarkistaa käyttöoikeudet? Varmista, että hän on tietokone oikeudet muuttaa tällaista. Mediasoitin on soittolistaan jossain asiakirjat ja asetukset se käyttää käsitellä oikeudet tällainen asia. Ja on vedä ja pudota-asetus jossain mediasoitin. Double klikkaamalla laulu tulee aina avoinna vain, että kappaleen. Vetämällä laulu alla se yleensä toimii lisäämällä sen nykyinen soittolista. Mediasoitin toimii soittolistoja aina vaikka et usko olet itse yhden. Myös VLC saattaa olla asettanut add-on sisällä mediasoitin. Voit yrittää löytää mediasoitin lisäosia ja disabiling mahdollista VLC addon. Joten kertaus Oikeudet tämän toistoluettelotiedostoa Windows Media Player on AINA käyttäen soittolistat On vedä ja pudota-asetus, joka saattaa olla väärä Mahdollisuus add-on aiheuttaa kysymys |
|
| |||
| |||
| ive surfed varten ABIT, mutta i cant ks. tämän ongelman olevan yhteinen, ilmeisesti yhteisen kun polttaminen CD: n, mutta meillä on eri tässä tapauksessa vain lukea yli viimeinen postitse, voit CHECK toistaa ja shuffle, antaa heille hyvä vanha rasti, tavalla, toivon, että se ei toimi, typerä vahvistetaan ärsyttää minua |