![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, een van mijn cliënten is een desktop met Windows 2000 SP4, Windows Media Player 9-serie. WMP zal niet meer spelen meer dan een lied in een tijd waarin zij vaststelt heel vervelend!. Hebben geprobeerd het verwijderen en opnieuw installeren van WMP 9, maar geen geluk. Hebben geprobeerd en gecontroleerd of de instellingen correct zijn voor de media types. Ze zegt dat het is gebeurd na het installeren van VLC Media Player. Ik heb dat verwijderd maar nog steeds niet werkt. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| dit is een beetje een grap, maar je zou kunnen proberen het installeren van Windows Media Player 10 of 11 of die of die u zou kunnen worden met behulp van een afspeellijst dat hij niet de toestemming ingesteld om te bewerken (windows machtigingen is een grappig ding willen dat) proberen om een geheel nieuwe afspeellijst en vervolgens afspelen van dat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan je uitbreiden op een liedje per keer?
| |||
| |||
| Ja, het klinkt een beetje een slechte zaak als je speelt twee nummers op een moment toch:-p |
|
| |||
| |||
| Allereerst bedankt voor uw antwoorden, maar Windows 2000 biedt geen ondersteuning voor WMP 10 of 11. En mijn klant niet wenst om te upgraden naar XP.
Als er niets kan worden opgelost, ik kan alleen maar op te laten. Ze denkt om een nieuwe desktop toch. Haar oude komt mijn manier in de komende paar maanden. Volledig in staat van XP! Maar dat is naast het punt. lol |
|
| |||
| |||
| rechts, zodat je zeggen dat je markeren en te selecteren spelen, uumm ... proberen -> WMP openen, verder toe te voegen aan de bibliotheek Selecteer de locatie van de sporen WMP zal voeg vervolgens alle tracks aan de bibliotheek (grappig genoeg) klik op 'songs' op de linker-en een lied zien of hij springt naar de volgende sorry als je al hebt gedaan, maar zijn een van die dingen die u moet uitsluiten Ik veronderstel indien geen geluk ziek beginnen surfen voor ya |
|
| |||
| |||
| Geen geluk. Helaas: ( Bedankt anyway. |
|
| |||
| |||
| scroll naar beneden de 5,4 is dit op alle relevante je vriend? http://www.microsoft.com/windows/win...t/faq.aspx # 5_4 |
|
| |||
| |||
| Er was twee delen op mijn vorige bericht. Heb je permissies? Zorg ervoor dat ze de computer permissies te veranderen zoiets. Media Player heeft een playlist ergens in de documenten en instellingen dat gebruik maakt om te gaan met machtigingen van een dergelijke zaak. En er is een drag and drop instelling ergens in media player. Dubbelklikken op een lied zal altijd open net dat nummer. Het slepen van het liedje eronder meestal werkt voor deze toe te voegen aan de huidige playlist. Media player werkt in afspeellijsten altijd, zelfs als je niet denkt dat je eigenlijk een te maken. Ook VLC kan hebben geplaatst een add-on binnenkant van media player. Kunt u proberen het vinden van de media player add-ons en disabiling de mogelijke VLC addon. Dus recap De rechten van dat bestand afspeellijst Windows Media Player is ALTIJD met behulp van afspeellijsten Er is een drag and drop instelling die kan worden geconfigureerd verkeerde Mogelijkheid van een add-on veroorzaakt probleem |
|
| |||
| |||
| ive gesurfd voor abit, but i cant zien dit probleem als een gemeenschappelijke, blijkbaar zijn gemeenschappelijk bij het branden van CD's, maar we hebben een ander geval lees net over je laatste bericht, kunt u CHECK repeat en shuffle, geef ze een goede oude kruis, op een manier waarop ik hoop dat het niet werkt, silly fixes irriteren me |