mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Windows Media Player ikke spiller flere sanger.

Reply

Thread Tools
Old 18nde Dec 2007, 06:53
Medlem Group

Default Windows Media Player ikke spiller flere sanger.

Hei, en av mine klienter har en stasjonær som kjører Windows 2000 SP4, Windows Media Player 9-serien. WMP vil ikke lenger spille mer enn én sang om gangen, som hun finner veldig irriterende!. Har prøvd å avinstallere og installere WMP 9 men nei. Har prøvd og sjekket at innstillingene er riktige for medietyper.

Hun sier det skjedde etter at du har installert VLC Media Player. Jeg har avinstallert den, men likevel ikke fungerer.

Eventuelle hjelpe ville være verdsatt.
Old 18nde Dec 2007, 11:55
Banned Group

dette er ganske en spøk, men du kan prøve å installere Windows Media Player 10 eller 11 enten det, eller du kan bruke en spilleliste som hun ikke har tillatelse satt til å redigere (Windows tillatelser er en morsom ting sånn) prøve å lage en helt ny spilleliste, og deretter spille det.
Old 18nde Dec 2007, 11:58
Donor Group

kan du utvide med én sang om gangen?

har hun fikk spille på shuffle eller gjenta?

er sangene i spillelisten eller spille fra biblioteket (<<hater stave det ordet)?

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 18nde Dec 2007, 12:15
Banned Group

ja det høres ganske ille hvis du spiller to låter samtidig anyway:-p
Old 18nde Dec 2007, 13:29
Medlem Group

Først av alt, takk for svar, men Windows 2000 støtter ikke WMP 10 eller 11. Og min klient ønsker ikke å oppgradere til XP.
  • Og når jeg sier mer enn 1 sang om gangen, jeg visste ikke at "samtidig" Jeg mente som i når du velger flere enn 1 song eg 5 eller 10 fra Min musikk og klikke høyreklikk og spille med Medieavspiller. Det er ikke en pre-laget spilleliste.
  • Ikke er satt til shuffle eller repetere.
  • Jeg har sammenlignet innstillingene med samme versjon på en Win2000 plattformen på PCen som gjest O / S bruker VMWare. Innstillingene er identiske.
Jeg antar, siden VLC Media Player er installert, filtype har blitt messed opp.

Hvis ikke kan løses, kan det bare å forlate den. Hun tenker på å få en ny desktop allikevel. Hennes gamle kommer min måte i de neste månedene. Fullt i stand til XP!

Men det er i tillegg til punktet. lol
Old 18 desember 2007, 14:34
Donor Group

høyre, slik du sier du markere og velge spille hhmm ...

prøve ->

åpner WMP,

gå å legge til i biblioteket

velge plasseringen av spor

WMP vil deretter legge til alle disse sporene til biblioteket (funnily nok)

deretter "sanger" på venstre og spille en sang om den hopper til neste

beklager om du allerede har gjort dette men en av de tingene u må utelukke Jeg antar

hvis nei ill begynne å surfe på ya
Old 18nde Dec 2007, 15:11
Medlem Group

Nei. Dessverre: (

Takk uansett.
Old 18 desember 2007, 16:18
Donor Group

Skroll ned til 5.4

er dette på alle relevante for deg, kompis?

http://www.microsoft.com/windows/win...t/faq.aspx # 5_4
Old 18 desember 2007, 16:29
Banned Group

Det var to deler til mine tidligere innlegg.
Visste du sjekke tillatelser? Sørg for at hun har datamaskinen tillatelser til å endre noe slikt. Media spiller har en spilleliste sted i dokumenter og innstillinger den bruker til å håndtere tillatelsene for noe slikt.
Og det er en dra og slipp innstillingen sted i Media Player. Dobbeltklikke på en sang vil alltid åpne akkurat den sangen. Dra sang under den vanligvis arbeider for å legge det til gjeldende spilleliste. Medieavspiller fungerer i spillelister alltid selv om du ikke tror du faktisk lage en. Også VLC kan ha plassert et tillegg på innsiden av mediaspilleren. Du kan prøve å finne mediespilleren tilleggsprogrammer og disabiling mulige VLC addon.

Så oppsummering
Tillatelser som spilleliste fil
Windows Media Player er alltid bruke spillelister
Det er en dra og slipp som kan være konfigurert feil
Muligheten for add-on forårsaker problemet
Old 18nde Dec 2007, 16:39
Donor Group

Ive surfed for abit, men jeg skrånende se dette problemet som vanlig, tilsynelatende sin felles når brenne CD-er, men vi har en annen sak her

Les over siste innlegg, kan du sjekke gjenta og shuffle, gi dem en god gammel tick, på en måte jeg håper det ikke fungerer, dum feilrettingsfilene irritere meg
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows Media Player 11 wont spille av mediefiler jasah Multimedia & Kodeker 2 4 juni 2009 09:06
Ingen bilder spiller. Avi fil på Media Player 11 nickynibbles Multimedia & Kodeker 3 11 februar 2009 09:45
Windows Media Player RB211 Multimedia & Kodeker 11 30 juli 2008 12:41
Windows Media Player 11 lawt555 Multimedia & Kodeker 12 27 mai 2008 21:15
Windows Media Player 11 GCP02 Multimedia & Kodeker 7 24 januar 2008 13:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.