![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, en av mine klienter har en stasjonær som kjører Windows 2000 SP4, Windows Media Player 9-serien. WMP vil ikke lenger spille mer enn én sang om gangen, som hun finner veldig irriterende!. Har prøvd å avinstallere og installere WMP 9 men nei. Har prøvd og sjekket at innstillingene er riktige for medietyper. Hun sier det skjedde etter at du har installert VLC Media Player. Jeg har avinstallert den, men likevel ikke fungerer. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. |
|
| |||
| |||
| dette er ganske en spøk, men du kan prøve å installere Windows Media Player 10 eller 11 enten det, eller du kan bruke en spilleliste som hun ikke har tillatelse satt til å redigere (Windows tillatelser er en morsom ting sånn) prøve å lage en helt ny spilleliste, og deretter spille det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du utvide med én sang om gangen?
| |||
| |||
| ja det høres ganske ille hvis du spiller to låter samtidig anyway:-p |
|
| |||
| |||
| Først av alt, takk for svar, men Windows 2000 støtter ikke WMP 10 eller 11. Og min klient ønsker ikke å oppgradere til XP.
Hvis ikke kan løses, kan det bare å forlate den. Hun tenker på å få en ny desktop allikevel. Hennes gamle kommer min måte i de neste månedene. Fullt i stand til XP! Men det er i tillegg til punktet. lol |
|
| |||
| |||
| høyre, slik du sier du markere og velge spille hhmm ... prøve -> åpner WMP, gå å legge til i biblioteket velge plasseringen av spor WMP vil deretter legge til alle disse sporene til biblioteket (funnily nok) deretter "sanger" på venstre og spille en sang om den hopper til neste beklager om du allerede har gjort dette men en av de tingene u må utelukke Jeg antar hvis nei ill begynne å surfe på ya |
|
| |||
| |||
| Nei. Dessverre: ( Takk uansett. |
|
| |||
| |||
| Skroll ned til 5.4 er dette på alle relevante for deg, kompis? http://www.microsoft.com/windows/win...t/faq.aspx # 5_4 |
|
| |||
| |||
| Det var to deler til mine tidligere innlegg. Visste du sjekke tillatelser? Sørg for at hun har datamaskinen tillatelser til å endre noe slikt. Media spiller har en spilleliste sted i dokumenter og innstillinger den bruker til å håndtere tillatelsene for noe slikt. Og det er en dra og slipp innstillingen sted i Media Player. Dobbeltklikke på en sang vil alltid åpne akkurat den sangen. Dra sang under den vanligvis arbeider for å legge det til gjeldende spilleliste. Medieavspiller fungerer i spillelister alltid selv om du ikke tror du faktisk lage en. Også VLC kan ha plassert et tillegg på innsiden av mediaspilleren. Du kan prøve å finne mediespilleren tilleggsprogrammer og disabiling mulige VLC addon. Så oppsummering Tillatelser som spilleliste fil Windows Media Player er alltid bruke spillelister Det er en dra og slipp som kan være konfigurert feil Muligheten for add-on forårsaker problemet |
|
| |||
| |||
| Ive surfed for abit, men jeg skrånende se dette problemet som vanlig, tilsynelatende sin felles når brenne CD-er, men vi har en annen sak her Les over siste innlegg, kan du sjekke gjenta og shuffle, gi dem en god gammel tick, på en måte jeg håper det ikke fungerer, dum feilrettingsfilene irritere meg |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Media Player 11 wont spille av mediefiler | jasah | Multimedia & Kodeker | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Ingen bilder spiller. Avi fil på Media Player 11 | nickynibbles | Multimedia & Kodeker | 3 | 11 februar 2009 09:45 |
| Windows Media Player | RB211 | Multimedia & Kodeker | 11 | 30 juli 2008 12:41 |
| Windows Media Player 11 | lawt555 | Multimedia & Kodeker | 12 | 27 mai 2008 21:15 |
| Windows Media Player 11 | GCP02 | Multimedia & Kodeker | 7 | 24 januar 2008 13:29 |
| Thread Tools | |
| |