![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg arbejder på en vens computer med Windows XP og hun har problemer med at gøre visse ting. Flash-videoer, som i youtube, ikke lastning. I Yahoo Messenger, som jeg fuond bruger Internet Explorer til at fungere, kan hun ikke se de beskeder, som hun sender. Den anden person kan se dem, men de er ikke synlige på dette system. Flash-videoer arbejde fint i Firefox. Her er, hvad jeg prøvede: -afinstallere IE8 og installerer IE7 -afinstallere IE7 og installere IE8 -afinstallere Flash og geninstallation -afinstallere Java og geninstallere -slette midlertidige Java filer skiftende internet sikringsniveauer -sletning tilføjelsesprogrammer, afinstallere alle spyware beskyttere og lignende programmer (ved hjælp af en tilbagekal uninstaller, så de er grundigt afinstalleres) running flere registreringsdatabasen reparation programmer Alt dette og er det stadig ikke fungerer. Jeg gik til dette websted, og gjorde det aktive x test: http://www.pcpitstop.com/testax.asp Og alle, der viser op er en tom kasse. Jeg blev bedt om at installere ActiveX-objektet og gjorde godkende det. Hjælp! |