![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben bezig met een vriend de computer met Windows XP en ze moeite doen van bepaalde dingen. Flash-video's, zoals in youtube, worden niet geladen. In Yahoo Messenger, die ik fuond gebruikt Internet Explorer om te werken, kan ze niet bekijken de berichten die ze stuurt. De andere persoon kan ze zien, maar ze zijn niet zichtbaar op dit systeem. Flash-video's werken prima in Firefox. Hier is wat ik heb geprobeerd: -IE8 verwijderen en installeren IE7 -het verwijderen van IE7 en installeren van IE8 -het verwijderen en opnieuw installeren van Flash -het verwijderen en opnieuw installeren van Java -het verwijderen van tijdelijke bestanden Java veranderende internet veiligheidsniveaus -het verwijderen van add-ons, het verwijderen van alle spyware beschermers en soortgelijke programma's (met behulp van Revo Uninstaller zodat ze grondig verwijderd) -running verschillende register reparatie programma's Dit alles en het is nog steeds niet werkt. Ik ging naar deze site en heeft de Active X-test: http://www.pcpitstop.com/testax.asp En dat alles laat zien, is een lege doos. Ik was gevraagd voor het installeren van de ActiveX-besturingselement en deed goedkeuren. Help! |