vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Osoitetta ei löytynyt virhe sivustoille, jotka obviusly ok

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 07:52
Uusi Jäsen

Default Osoitetta ei löytynyt virhe sivustoille, jotka obviusly ok

Niin viikko sitten Löin modeemia aiheuttaa minua menemään offline-tilassa. kun i kytketty se olen voinut muodostaa vain tiettyjä sivustoja. kuin viikko on mennyt tässä on tapahtunut satunnaisesti, ja ainoa tapa i voinut korjata ongelman, kun i käynnistä tietokonetta. Sen vihdoin saanut tarpeeksi huono, jos joka kerta i mene yahoo.com saan tämän viestin ja im ei enää pysty muodostamaan yhteyttä My Yahoo Messenger. Olen myös saada tämän saman tarkka sivuvirhe joka kerta, kun yritän ladata jotain minun Facebook tai MySpace. Myös silloin, kun olen uudelleen i vielä kallistuksen yhteyden. i-kirjain kaivata minun messenger puhua perheeni ja minun sähköposti on yhtä tärkeää kuin kukaan muu. Minulla ei ole hajuakaan mikä aiheuttaa tämän. Ole hyvä ja auta! : cry:
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
USB Driver Virhe - Vaadittu Line ei löytynyt INF HydraH Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 0 23 elokuu 2009 04:07
Mozilla firefox se kertoo minulle osoite ei löydy truytran Web-selaimet ja FTP Clients 1 2. Jun 2009 07:08
Sivua ei löytynyt / DNS Error-XP/SP3 IE6 midomido Web-selaimet ja FTP Clients 0 21. toukokuuta 2009 08:23
Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten? language12 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 19th Apr 2009 03:01
DNS-virhe - Server ei löydy cousinjack Web-selaimet ja FTP Clients 5 17. Joulukuu 2008 14:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.