![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Niin viikko sitten Löin modeemia aiheuttaa minua menemään offline-tilassa. kun i kytketty se olen voinut muodostaa vain tiettyjä sivustoja. kuin viikko on mennyt tässä on tapahtunut satunnaisesti, ja ainoa tapa i voinut korjata ongelman, kun i käynnistä tietokonetta. Sen vihdoin saanut tarpeeksi huono, jos joka kerta i mene yahoo.com saan tämän viestin ja im ei enää pysty muodostamaan yhteyttä My Yahoo Messenger. Olen myös saada tämän saman tarkka sivuvirhe joka kerta, kun yritän ladata jotain minun Facebook tai MySpace. Myös silloin, kun olen uudelleen i vielä kallistuksen yhteyden. i-kirjain kaivata minun messenger puhua perheeni ja minun sähköposti on yhtä tärkeää kuin kukaan muu. Minulla ei ole hajuakaan mikä aiheuttaa tämän. Ole hyvä ja auta! : cry: |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| USB Driver Virhe - Vaadittu Line ei löytynyt INF | HydraH | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 0 | 23 elokuu 2009 04:07 |
| Mozilla firefox se kertoo minulle osoite ei löydy | truytran | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 2. Jun 2009 07:08 |
| Sivua ei löytynyt / DNS Error-XP/SP3 IE6 | midomido | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 21. toukokuuta 2009 08:23 |
| Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten? | language12 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 19th Apr 2009 03:01 |
| DNS-virhe - Server ei löydy | cousinjack | Web-selaimet ja FTP Clients | 5 | 17. Joulukuu 2008 14:10 |
| Thread Tools | |
| |