mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Adres niet gevonden fout voor sites die obviusly ok

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 07:52
Nieuw Lid Fractie

Default Adres niet gevonden fout voor sites die obviusly ok

Dus een week geleden heb ik raakte mijn modem veroorzaken me offline te gaan. toen ik het aangesloten was ik in staat om verbinding te maken met alleen specifieke websites. als de week voorbij is is dit gebeurt willekeurig en de enige manier die ik heb kunnen vast te stellen het probleem is wanneer ik mijn computer opnieuw opstarten. Haar uiteindelijk geworden erg genoeg waar elke keer als ik naar yahoo.com ik dit bericht en im niet meer in staat om verbinding te maken met mijn Yahoo Messenger. Ik krijg dit precies dezelfde pagina fout elke keer als ik iets probeer te uploaden naar mijn facebook of mijn myspace. zelfs wanneer ik opnieuw i cant nog aansluiten. Ik moet mijn boodschapper te praten met mijn familie en mijn e-mail is net zo belangrijk als iemand anders. Ik heb geen flauw idee wat de oorzaak is van dit. Please help! : cry:
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.