mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Adress hittades inte felet för webbplatser som är obviusly ok

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 07:52
New Member Group

Default Adress hittades inte felet för webbplatser som är obviusly ok

För en vecka sedan jag träffade min modem orsakar mig att gå offline. när jag är ansluten det jag kunde ansluta till specifika webbplatser. som veckan har gått har det skett slumpmässigt och det enda sättet jag har kunnat åtgärda problemet är när jag startar min dator. Dess äntligen blivit illa nog där varje gång jag går till yahoo.com jag få det här meddelandet och IM inte längre att kunna ansluta till min Yahoo Messenger. Jag vill också få samma exakta sidan fel varje gång jag försöker ladda upp något till min facebook eller min myspace. även när jag startar om jag fortfarande cant ansluta. Jag behöver min messenger för att prata med min familj och min e-post är lika viktiga som någon annan. Jag har ingen aning om vad som orsakar detta. Please help! : cry:
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
USB Driver Error - Krävda Line hittades inte i INF HydraH Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 0 23 augusti 2009 04:07
Mozilla Firefox det säger mig adressen hittades inte truytran Webbläsare & FTP Klienter 1 2 juni 2009 07:08
Sidan kan inte hittas / DNS Error-XP/SP3 IE6 midomido Webbläsare & FTP Klienter 0 21 maj 2009 08:23
När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? language12 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 19 april 2009 03:01
DNS Error - Server kan inte hittas cousinjack Webbläsare & FTP Klienter 5 17 december 2008 14:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.