![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb firefox gebruikt voor de jaren, maar recentelijk overgestapt naar de opera te wijten aan problemen met FF: FF niet kunnen maximaal enkele sites als andere browsers zouden doen alleen maar fijn, en ff crashte en moest sluiten met vervelende regelmaat. opera's ok, maar ik heb mijn voor terugschrikken met het ook, ik weet dat veel mensen zeggen dat Firefox is de enige weg te gaan, maar heeft iemand problemen met firefox of tarief een andere browser (niet dus) boven deze 2? Ik wil iets anders gebruiken. zijn firefox / opera de enigen met toevoegt op zoals e-mail checkers? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer heeft u van firefox?
Onlangs heb ik bijgewerkt en hebben geen tijd voor veel crashes op alle Ik pas echt weten 4 web-browsers, Netscape en Firefox is gebaseerd, dus er zou geen reden om aan te raden. Post als je het vinden van een alternatief dat is de moeite waard om erop. Mijn Systeem: hAvAAck build 3
|
|
| |||
| |||
| Netscape gebaseerd? Ik ben overgestapt van Firefox net na de laatste update Nou ik bedoel ik ben begonnen met behulp van opera, ik heb nog firefox geïnstalleerd omdat ik heb problemen met de opera, de opera, maar ik ga terug naar Firefox voor bepaalde dingen de belangrijkste reden dat ik wil stoppen met het gebruik van Firefox is dat de weigering van het laden van een bepaalde forum (niet deze) en ook hij crasht en moet dicht de hele tijd. Ik heb het erg frustrerend, op het forum die ff niet kon laden, heb ik een discussie over deze en alle iemand kon zeggen was: "gebruik firefox", hoewel ik had gebruikte ik firefox eerder in de draad. Ik probeerde ie en opera en zij beide werkte prima voor dat forum, maar ik hou niet van te weten en geen Firefox of Opera lijkt dat veel voor me, i like hun kenmerken, maar ze allebei niet op tijd |
|
| |||
| |||
| Er is Safari voor Windows nu, zijn snel en groot, maar nog steeds een lil buggy als in Beta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| terwijl de opera is echt snel het nog niet over een Windows Media plugin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer de Firefox 3 Beta 3.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| haar te zijn stabieler dan ff 2 en zijn nog in bèta |