![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har brukt Firefox for år, men har nylig byttet til opera skyldes problemer med ff: ff kunne ikke laste opp noen områder når andre nettlesere vil gjøre det helt fint, og ff krasjet og måtte lukke med irriterende regularitet. opera er greit, men jeg har mine betenkeligheter med det også, jeg kjenner mange folk sier Firefox er den eneste veien å gå, men noen har problemer med Firefox eller satsen noen annen nettleser (ikke IE) over disse 2? Jeg ønsker å bruke noe annet. er firefox / opera de eneste med legge på ditt e-brikker? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når opplevde du bytter fra Firefox?
nylig Jeg har oppdatert og har ikke hatt mange krasjer på alle Jeg bare vet 4 nettlesere, og Firefox er netscape basert så det skulle være noen grunn til å anbefale den. Meldingen om du finner et alternativ som er verdt å sjekke ut. Min System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| |||
| |||
| Netscape basert? Jeg byttet fra Firefox rett etter siste oppdatering vel i at jeg begynte å bruke opera, Jeg har fortsatt Firefox installert fordi jeg har problemer med opera, jeg bruker Opera, men gå tilbake til firefox for visse ting hovedsakelig derfor jeg ønsker å slutte å bruke Firefox er det nei til å laste opp en viss forum (ikke av), og også den krasjer og har for å lukke hele tiden. Jeg synes det er svært frustrerende, på forumet som ff kunne ikke laste, jeg laget en tråd om det og alle andre kunne si var "bruke Firefox, selv om jeg hadde oppgitt i brukt firefox tidligere i tråden. Jeg prøvde ie og opera, og de både fungerte fint i det forumet, men jeg liker ikke IE og hverken Firefox eller Opera virke som stor for meg, jeg liker deres funksjoner, men de begge mislykkes til tider |
|
| |||
| |||
| Det er Safari for Windows nå, dens raske og gode, men likevel en LIL buggy som den er i Beta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mens opera er virkelig fort det fortsatt mangler en Windows Media-plugin-modulen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv Firefox 3 Beta 3.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| det skal være mer stabil enn ff 2 og fortsatt i beta |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows XP PC Alternative | Brenna | Linux og alternative OS | 11 | 27 februar 2009 21:41 |
| Hjelp hvordan du Print Screen helhet Opera eller Netscape vinduet i XP. | Mohi212 | Multimedia & Kodeker | 4 | 27 desember 2008 15:21 |
| Opera brukere sterkt oppfordret til å oppgradere | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 11 | 17 oktober 2008 07:03 |
| Opera! | KanoakaVirus | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 25 april 2008 11:23 |
| Opera nettleser | prasad26 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 8 februar 2008 00:33 |
| Thread Tools | |
| |