![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har använt firefox i flera år men nyligen bytt till opera på grund av problem med FF: FF kunde inte ladda upp några webbplatser när andra webbläsare skulle göra det alldeles utmärkt, och ff kraschade och tvingades avsluta med irriterande regelbundenhet.
Opera är ok men jag har mina betänkligheter med det också, jag vet att många människor säger firefox är det enda sättet att gå, men någon har problem med firefox eller kurs någon annan webbläsare (inte IE) ovanför dessa 2? Jag skulle vilja använda något annat. är firefox / opera de enda med lägga så e pjäser? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
när gjorde du byta från firefox?
nyligen jag har uppdaterat och har inte upplevt många krascher alls Jag bara vet 4 webbläsare och firefox är Netscape bygger så det skulle vara någon anledning att rekommendera den. Post om du hittar ett alternativ som är värt att kolla in. Mitt System: hAvAAck Bygg 3
|
|
|
|||
|
|||
|
Netscape bygger?
Jag bytte från firefox strax efter den senaste uppdateringen och jag menar jag började använda opera, jag har fortfarande har Firefox installerat eftersom jag har problem med opera, jag använder Opera men gå tillbaka till Firefox för vissa saker den främsta anledningen jag vill sluta använda firefox är det vägran att ladda upp ett forum (inte här) och även det kraschar och har till nära hela tiden. Jag tycker att det är mycket frustrerande, på forum som FF kunde inte läsa, jag gjorde en tråd om det och alla någon kunde säga var "använder firefox", även om jag hade uppgett jag använde firefox tidigare i tråden. Jag försökte IE och Opera, och de båda fungerade bra i detta forum men jag tycker inte om dvs. och varken firefox eller opera förefaller som stor för mig, jag gillar deras utseende, men de båda misslyckas ibland |
|
|
|||
|
|||
|
Det är Safari för Windows nu sin snabba och stora men ändå ett lil buggig som det är i Beta
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
medan opera går mycket snabbt att det fortfarande saknas en Windows Media-plugin
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Testa Firefox 3 Beta 3.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
det tänkt att vara mer stabil än ff 2 och fortfarande i beta
|