mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Hævde i lsp video problem

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2009, 02:23
Ny Medlem Gruppen

Default Hævde i lsp video problem

Jeg hentede Internet Exployer 8 på min Windows Vista, og siden da, hvis en side kommer op med en video til at spille jeg har et vindue, der åbnes op for at starte video, der siger --------------- -------------------------------- STYRKES i LSP.
iexployer.exe
Hævde i LSP

g_socket_data.Lookup (s) == 0

indfange \ lsp \ nolsp \ wsp_patches.cpp: 1313

Abort Retry Ignorer

og hvis jeg gør det ignorere centrale tre gange eller så jeg får den video og STYRKES i LSP stopper kommende indtil næste gang.

Jeg forsøgte start -> søg cmd højreklikke på cmd (sort vindue) Klik på fortsat (det vil åbne en sort vindue) derefter skrive følgende kommando

netsh winsock reset (tryk derefter på indtaste hvilket vil sige winsock catalog held nulstillet, genstarte computeren, men ikke genstarter type næste kommando)

netsh int ip reset reset.txt og i første omgang så det ud som det fungerede, men det er tilbage til at hævde I LSP.

Tak
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.