![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ladannut Internet Exployer 8 minun Windows Vista ja sen jälkeen, jos sivulla tekee videon toisto Minulla on ikkuna, joka avaa käynnistyessään videon, jossa lukee --------------- -------------------------------- väittää vuonna LSP. iexployer.exe Väittää, että LSP g_socket_data.Lookup (t) == 0 talteenotto \ lsp \ nolsp \ wsp_patches.cpp: 1313 Keskeytä Retry Ignore ja jos saan tehdä sivuuttaa avain kolme kertaa tai niin saan videon ja väittää, että LSP pysäkit tulossa vasta ensi kerralla. Yritin Käynnistä -> Etsi cmd oikeus klikkaa cmd (musta ikkuna) klikkaa jatkaa (se avaa musta ikkuna) kirjoita sitten seuraava komento netsh winsock reset (tuolloin push tulla joka sanoisi winsock luetteloomme onnistuneesti nollattu, käynnistä tietokone uudelleen, mutta älä käynnistä kirjoita seuraava komento) netsh int ip reset reset.txt ja aluksi näytti siltä kuin se toimi, mutta se takaisin väittää IN LSP. Kiitos |