mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

ASSERT in lsp video probleem

Reply

Thread Tools
Old 18 jun 2009, 02:23
Nieuw Lid Fractie

Default ASSERT in lsp video probleem

Ik gedownload internet Exployer 8 op mijn Windows Vista en sindsdien als een pagina komt met een video te spelen heb ik een venster dat opent na het starten van de video die zegt --------------- -------------------------------- ASSERT in LSP.
iexployer.exe
ASSERT in LSP

g_socket_data.Lookup (s) == 0

vangen \ lsp \ nolsp \ wsp_patches.cpp: 1313

Abort Retry Negeren

en moet ik doen als ik de negeerlijst toets drie keer of zo krijg ik de video en de ASSERT in LSP haltes komen tot de volgende keer.

Ik probeerde start -> zoeken cmd klik met de rechtermuisknop op de cmd (zwart venster) Klik op doorgaan (het zal een zwart venster) en typ het volgende commando

netsh winsock reset (druk vervolgens op Enter, die zou zeggen winsock catalogus succesvol hersteld, start de computer opnieuw op, maar niet opnieuw typt u het volgende commando)

netsh int ip reset reset.txt en op het eerste leek het alsof het werkte, maar het is terug naar ASSERT IN LSP.

Bedankt
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem met Flash Video afspelen in alle browsers Marko Web Browsers & FTP Clients 2 28 jun 2009 02:16
Flash Video Probleem Marko Web Browsers & FTP Clients 0 23 jun 2009 03:52
Ik ben op mijn HELEMAAL WITS eindigen met deze video probleem HELP! Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 7 9 dec 2008 13:31
Windows Video Probleem zachdude1094 Multimedia & Codecs 2 26 nov 2008 11:03
Geen video probleem dweeler Algemeen Hardware Chat 5 31 mei 2008 09:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.