![]() |
|
| |||
| |||
| Ik gedownload internet Exployer 8 op mijn Windows Vista en sindsdien als een pagina komt met een video te spelen heb ik een venster dat opent na het starten van de video die zegt --------------- -------------------------------- ASSERT in LSP. iexployer.exe ASSERT in LSP g_socket_data.Lookup (s) == 0 vangen \ lsp \ nolsp \ wsp_patches.cpp: 1313 Abort Retry Negeren en moet ik doen als ik de negeerlijst toets drie keer of zo krijg ik de video en de ASSERT in LSP haltes komen tot de volgende keer. Ik probeerde start -> zoeken cmd klik met de rechtermuisknop op de cmd (zwart venster) Klik op doorgaan (het zal een zwart venster) en typ het volgende commando netsh winsock reset (druk vervolgens op Enter, die zou zeggen winsock catalogus succesvol hersteld, start de computer opnieuw op, maar niet opnieuw typt u het volgende commando) netsh int ip reset reset.txt en op het eerste leek het alsof het werkte, maar het is terug naar ASSERT IN LSP. Bedankt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem met Flash Video afspelen in alle browsers | Marko | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 28 jun 2009 02:16 |
| Flash Video Probleem | Marko | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 23 jun 2009 03:52 |
| Ik ben op mijn HELEMAAL WITS eindigen met deze video probleem HELP! | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 7 | 9 dec 2008 13:31 |
| Windows Video Probleem | zachdude1094 | Multimedia & Codecs | 2 | 26 nov 2008 11:03 |
| Geen video probleem | dweeler | Algemeen Hardware Chat | 5 | 31 mei 2008 09:52 |
| Thread Tools | |
| |