![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg lastet ned Internet Exployer 8 på Windows Vista og siden da hvis en side kommer opp med en video for å spille Jeg har et vindu som åpnes når du starter videoen som sier --------------- -------------------------------- hevde i LSP. iexployer.exe Hevder i LSP g_socket_data.Lookup (s) == 0 fangst \ LSP \ nolsp \ wsp_patches.cpp: 1313 Abort Retry Ignore og hvis jeg gjør det ignorere tasten tre ganger eller så får jeg videoen og hevder i LSP stopper kommer frem til neste gang. Jeg prøvde start -> søk cmd høyreklikk på cmd (svart vindu) klikker fortsette (det vil åpne et sort vindu) så skriver du inn følgende kommando netsh winsock reset (deretter push angi hvilke ville si winsock catalog vellykket tilbakestilt, starte datamaskinen på nytt, men ikke start type neste kommandoen) netsh int ip reset reset.txt og først det virket som det virket, men det er tilbake til påstå IN LSP. Takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemet med Flash Video spiller i alle nettlesere | Marko | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 28 juni 2009 02:16 |
| Flash Video Problem | Marko | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 23 juni 2009 03:52 |
| Jeg er på min FREAKIN wits slutte med denne videoen problem HJELP! | Kona1984hawaii | Multimedia & Kodeker | 7 | 9 desember 2008 13:31 |
| Windows Video Problem | zachdude1094 | Multimedia & Kodeker | 2 | 26 nov 2008 11:03 |
| Ingen video problem | dweeler | General Hardware Chat | 5 | 31 mai 2008 09:52 |
| Thread Tools | |
| |