mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Hävda i LSP video problem

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 02:23
New Member Group

Default Hävda i LSP video problem

Jag har hämtat Internet Exployer 8 på min Windows Vista och sedan om en sida kommer upp med en video att spela Jag har ett fönster som öppnas vid start videon som säger --------------- -------------------------------- HÄVDA i LSP.
iexployer.exe
Hävda i LSP

g_socket_data.Lookup (s) == 0

fånga \ LSP \ nolsp \ wsp_patches.cpp: 1313

Abort Retry Ignore

och om jag gör det ignorerar viktiga tre gånger eller så får jag videon och HÄVDA i LSP hållplatser kommer fram till nästa gång.

Jag försökte starta -> sök cmd högerklicka på cmd (svart fönster) klicka på fortsättningen (det kommer att öppna ett svart fönster) skriv följande kommando

netsh winsock reset (sedan driva in som skulle säga winsock katalog lyckats återställa, starta om datorn, men inte starta typ nästa kommando)

netsh int ip reset reset.txt och först verkade det som om det fungerade men det är tillbaka till bedömning i LSP.

Tack
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.