![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg forsøger at holde op med mine børn få adgang til et bestemt websted på deres pc, så jeg er gået til Internet optioner på IE7, derefter på fanen Sikkerhed, tilføjes navnet på den hjemmeside til "blokeret" liste over lokaliteter i det begrænsede område, lukket IE7 genåbnes og ...... desværre ...... kan du stadig få adgang til webstedet! Har jeg glemt noget, eller er der en anden måde at gøre det? tak Dean ps websted: www.bebo.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke op på IE DFR som jeg foretrækker Firefox, men du kan få et kig på, hvad Microsoft har at sige om dette.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access | simon1990 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Blokering af websites på vista | dandavfrbfry | Windows-operativsystemer | 1 | 25 januar 2009 16:34 |
| Google Webmastercentral - Webstedsbekræftelse (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 24 januar 2009 00:30 |
| Blokering wifi-forbindelse | pest79456 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 17 august 2008 03:08 |
| Min Grafikkort blokerer min PCI slots Hvad skal jeg gøre? | Compasky | Grafikkort & Monitors | 6 | 9 februar 2008 12:10 |
| Thread Tools | |
| |