![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen yrittänyt lopettaa minun lasten pääsy tietyn sivuston heidän tietokone niin olen mennyt internet vaihtoehtoja IE7, sitten Suojaus-välilehti, lisätty nimi sivusto on "lukittu" luettelo sivustoja, rajatulle alueelle, suljettu IE7 sitten uudestaan ja ...... valitettavasti ...... voit edelleen käyttää site! Onko kaipasin jotain vai onko olemassa toinen tapa tehdä se? kiitos Dean ps-sivusto: www.bebo.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole vuoteen IE DFR kuten olen mieluummin Firefox kuitenkin sinulla voisi olla katsoa, mitä Microsoft on sanottavana tästä.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia estäminen Pääsy Tietyt aineistoa Ie8 vahingoittamatta Kaikki Access | simon1990 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 10th Apr 2009 01:14 |
| Estäminen verkkosivuille näköala | dandavfrbfry | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25 Jan 2009 16:34 |
| Google Webmaster Central - Sivuston vahvistaminen (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 24th Jan 2009 00:30 |
| Estäminen wifi-yhteys | pest79456 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 17th Aug 2008 03:08 |
| Oma Grafiikkakortti estää minun PCI-korttipaikkaa, mitä teen? | Compasky | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 9th Feb 2008 12:10 |
| Thread Tools | |
| |